روشی منحصربه فرد از شیبااینو!

روشی منحصر به فرد برای سوزاندن شیبا اینو از طریق Fiverr راه اندازی شد؟

شایانیوز- به دنبال برنامه وابسته آمازون، تراویس جانسون روش جدیدی برای سوزاندن Shiba Inu (SHIB) کشف کرد. SHIB Super Store، یک ابتکار فردی Burn تحت رهبری جامعه که متعلق به توسعه دهنده بازی تراویس جانسون است، اخیراً اعلام کرد که اکنون به SHIB کمک می کند تا عرضه غول پیکر خود را از طریق Fiverr، بزرگترین بازار خدمات دیجیتال در جهان، کاهش دهد. ۱۰ درصد از هر گیگ پرداختی صرف سوزاندن شیبا اینو، محبوب ترین ارز دیجیتال با مضمون سگ در جهان می شود.

شیباSHIB Super Store اخیراً به برنامه وابسته “Fiverr Hybrid” پیوسته است و پیوند را با انجمن Shiba Inu به اشتراک گذاشته است. هرکسی که با استفاده از پیوند وابسته متعلق به Fiverr متعلق به SHIB Super Store خرید کند، ابتکار رایت تحت رهبری انجمن با پورسانت قوی ۱۰٪ در هر فروش به روشی خودکار پاداش دریافت می کند. SHIB Super Store بعداً از آن کمیسیون ۱۰% برای خرید و سوزاندن Shiba Inu استفاده خواهد کرد. ابتکار SHIB Burn به رهبری تراویس جانسون در حال حاضر SHIB را با استفاده از برنامه های وابسته آمازون و MEXC می سوزاند.

فروشگاه سوپر SHIB هر یکشنبه یک رویداد سوزاندن هفتگی برگزار می کند. یکشنبه گذشته، SHIB Super Store 40,108,730 (40.10M) را در یک تراکنش مهم با استفاده از SHIB Burn Portal به آدرس های “inferno” ارسال کرد. از زمان آغاز به کار خود در نوامبر ۲۰۲۱، پروژه Burn به رهبری جامعه فردی ۳,۰۲۲,۸۲۶,۸۷۲ (۳.۰۲B) SHIB را برای همیشه از گردش خارج کرده است. حجم سوختگی Shiba Inu از هفته گذشته به شدت کاهش یافته است.

شیبا اینو از هفته گذشته دچار کاهش فعالیت سوختگی شده است. در ۶ روز گذشته، انجمن شیبا اینو توانست تنها ۹۹،۶۳۸،۴۳۶ (۹۹.۶۳ میلیون) SHIB را در حین انجام تراکنش‌های چندگانه بسوزاند. برخی از اعضای انجمن بر این باورند که راه اندازی بازی مورد انتظار Shiba Inu Collectible Card با نام “Shiba Eternity” مسئول این کاهش حجم رایت است. از آنجایی که تیم شیبا اینو ۵ درصد از سود Shiba Eternity را به سوزاندن SHIB اختصاص داده است، جامعه اکنون ممکن است ترجیح دهد این ارز دیجیتال را به جای قفل کردن آنها در کیف پول‌های مرده، در آنجا خرج کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715169637 2018244

ولادت حضرت معصومه ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک روز دختر

در این پست ولادت حضرت معصومه ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک روز دختر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *