طلا و جواهرات خاص و منحصر بفرد سال ۲۰۲۳؛ با این آویز و مروارید عین الماس بدرخش!

کدام مارک و برند معروف طلا و جواهر است که در جهان امسال ترندتر هست؟

شایانیوز- انواع برند معروف طلا و جواهر در سرتاسر دنیا وجود دارد که علی‌رغم قیمت‌های بسیار بالایی که دارند، همچنان تقاضا برای مارک‌های گران‌قیمت جواهرات مردانه و زنانه همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. با میلیاردها دلاری که سالانه در بازار طلا و جواهر خرج می‌شود، ممکن است به فکر انجام اولین خرید طلا و جواهرات لوکس یا افزودن به مجموعه روبه‌رشد خود باشید. در هنگام خرید و یا پیداکردن یک مدل خاص برای ساخت سفارشی آن این سؤال باقی می‌ماند: کدام مارک و برند معروف طلا و جواهر است که در جهان امسال ترندتر هست؟ جواهرات امسال از مرواریدهای زیبا گرفته تا گردنبندهای زنجیردار اکسسوری‌های جسورانه و زیبا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جواهرات ترند با شایانیوز همراه باشید!

2023-jewelry-trends-1030x515

حلقه های کوکتل

به دنبال ترندی هستید که بزرگ و جسور باشد و در عین حال انداختن آن آسان باشد؟ دنبال حلقه کوکتل باشید این حلقه ها همیشه محبوب بوده اند و هنوز هم هستند!

statement-rings1

نقره استرلینگ

در حالی که ما از طرفداران همیشگی طلا هستیم،امسال شاهد افزایش محبوبیت جواهرات نقره استرلینگ بودیم. هم برای استفاده روزمره و هم برای مناسبت‌های خاص، نقره استرلینگ ظاهر زیبا دارند که از نظر اقتصادی برای دوست داران جواهر مقرون به صرفه است نقره استرلینگ ، خود را در میان طرح های بسیار عالی قرار داده که قابل انعطاف پذیری هستند و باعث می شود که انتخاب ایده آل به حساب آید که در کنار جواهراتی مانند الماس قرار می گیرد و همچنین آلیاژ های استرلینگ با درجه های بالا مانند نقره های آرجنتیوم (argentium silver) دوام بیشتری دارند!

tane-sterling-silver-jewelry2

آویزهای بزرگ

وقتی صحبت از گردنبندهای آویز به میان می آید، گردنبندهای بزرگ حرف اول را می زند بهتر است به دنبال طرح‌های خاص در اندازه‌های قابل توجه باشید تا در ظاهرشما تاثیر بالا داشته باشد.

statement-pendant-necklace3

مرواریدهای مدرن

 مرواریدها یک سنگ قیمتی بی انتها هستند که هرگز از آن خسته نخواهید شد از طرفی مرواریدهای کلاسیک همیشه شیک هستند و دقیقا چیزی است که در سال ۲۰۲۳ مورد توجه قرار می گیرد. مرواریدها در اندازه ها، شکل ها و رنگ های مختلف که ظاهری خاص و منحصر به فرد ایجاد می کنند نیز مد روز هستند.

modern-pearl-jewelry4

دستبند و النگو

دستبند و النگو همچنان یک روند غالب در باند جواهرات است. سعی کنید دستبندهای ضخیم‌تر را با النگوهای نازک‌تر ترکیب کنید تا ظاهری شیک داشته باشید.

cuffs-bangles-bracelets5

جواهرات کارتیه

جواهرات کارتیه به دلیل نوع محصولاتش سبک خاصی دارند. محصولاتش شامل گروه سنی خاص و جنسیت نمیشود و اسپرت طراحی شده است و در کنار سبک خاصی که دارد؛ قیمت خیلی مناسبی نسبت به سبک و طراحی خود دارد. 

yellow-gold-chain-link-jewelry6

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *