"طناز طباطبایی" با تیپ شیرنشان ونیز دو قبضه کرد؛ طلا خانوم با شَمایلش عجب شاه کُشیه!

tannaz tabatabaei shayanews

طناز طباطبایی بازیگر سریال یاغی این روزا داره با تیپای جذاب و اروپاییش تو جشنواره ونیز اینستا رو میترکونه و همه مدلا رو به زانو درمیاره.

شایانیوز- طناز طباطبایی از بازیگران محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که این روزا با سریال “یاغی” داره حسابی میترکونه و طرفداراش از قبل کلی بیشتر شده. همین چند وقت پیش که طناز طباطبایی رفته بود به شیراز واسه اکران مردمی یاغی با چنان استقبالی از طرف مردم روبه رو شده بود که اشکش دراومد. از اونجایی که طناز طباطبایی خیلی وقته تو سینما نبود و حالا با این سریال توپ و استایل متفاوت و اروپاییش از خودش رونمایی کرد، یهویی شد یه ژَذاب بی برو برگرد که کلی از بازیگرا قراره ازش تقلید کنن!

همونطور که میدونین این روزا جشنواره فیلم ونیز در حال اجراس که با داوری لیلا حاتمی در بخش فیلم های ایرانی به کارش ادامه میده. طناز خانوم اما به تازگی با استایلای خاص و بی نظیرش که در فوتوکال این جشنواره شرکت کرده بود، تونست به واقع نماینده چشم گیری از ایران باشه و با طراحی دقیق و میکاپ جذاب طلا طورش تونست تمام دوربینا رو به سمت خودش برگردونه. از اونجایی که طناز طباطبایی در یکی از فیلم های جشنواره به همراه هومن سیدی حضور داره، نمایش عیان و زیبایی از جذابیت و پوشش درست رو به رُخ بقیه کشید.

q

w

استایل چشم گیر و جذاب طناز طباطبایی در ونیز!

طناز طباطبایی تابحال در جشنواره بین المللی چندان دیده نشده  و مثل امثال لیلا حاتمی و ترانه علیدوستی نیس که بخواد هی از این فستیوال بره به اون جشنواره. واسه همین هم خیلیا براین باور بودن که طناز نمیتونه با یه استایل بی عیب و نقص بیاد رو فرش قرمز این جشنواره. چون حتی به خیلی از بازیگرایی که رفته بودن به این جور مراسما بابت استایل نامناسب و بدفرم و البته بعضیا هم بد رنگشون ایراد گرفته بودن و تو اینستا اصلا مورد پسند نبود. ولی حالا خانوم خانوما به تمام انتظارات پایان داد و با چنان چیتان پیتانی تشریف آورد تو فوتوکال که همه طراحای مد کف کردن!

طناز طباطبایی با یه اُور کت خیلی خوشگل و خوش رنگ با شلوار متناسب و همرنگ اون قدم گذاشت به مراسم فوتوکال با برش های جذاب کتش که شبیه طرح شیر بود و گفته میشه که نمادی از تخت جمشیده، با یه تیر دو نشون زد و ایرانی بودنش رو در نوع پوشش خود دخیل کرد. همچنین با ظاهر بسیار آراسته و میکاپ ملیح و زیبا یه ترکیب خاص و منحصر به فردی رو به نمایش گذاشت.

jj

طناز طباطبایی با فرهاد خان چه جوی میپاشونه!

طناز خانوم که با تیپای هالیوودی و تو دل بروش تونسته یه کاری کنه که اغلب صحنه هایی که توش بازی کرده بره جزو سکانس های خفن و تو اینستا وایرال بشه، به تازگی با یه تیکه عجیبی که کنار فرهاد اصلانی معلوم نبود فازش چیه کل کاربرا رو به واکنش وا داشت.

خانوم بازیگر با کلی آرا ویرا میره پیش اکبر مجلل و ووقتی آقای اصلانی واسش سیگارش رو روشن میکنه، همه ذهنا میره سمت اینکه این سکانس از یه فیلم هالیوودی برداشته شده و مشخصه که محمد کارت یعنی کارگردان این سریال حسابی زده تو جاده خاکی و میخواد اینطوری یه جورایی خودش رو دم چشم بیاره!

jghf

تیپ زدن طناز طباطبایی کفِ همه مدلاس و تماااام!

طناز خانوم از اون دسته بازیگراییه که برخلاف خیلیا که تا به یکم شهرت میرسن، سریع میزنن تو کار تبلیغات رنگ و وارنگ تو اینستا تا بلکه از این طریق بتونن به شهرت بیشتری برسن، اصلا تو این فازا نیست و اصلا هم علاقه ای به میکاپای آنچنانی نداره و همیشه با یه استایل ساده و البته جذاب ظاهر میشه که از دید کاربرا این مدل تیپ زدن با بیس خفنی که خانوم داره واقعا نوبره و البته جذاب!

ty

ccd

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714912900 2020420

شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵

در این پست شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *