"علیرضا نیکبخت" واسه زنش نوک کوه ویلا ساخته شاهونه؛ با این حرکت خرخره سوپرایزو زدن!

alireza nikbakht shayanews

مونا همسر علیرضا نیکبخت می باشد که ظاهرا از چیزی یا کسی ناراحته و در روند اینستاگرامش تغییراتی ایجاد کرد که باعث ناراحتیه هواداراشم شد!

شایانیوز- این روزا بین چهره های مشهور رقابتی عجیب و دیده نشده وجود داره برای اینکه کی بیشتر رو بورس باشه و کی بیشتر فالوور داشته باشه! البته این مسابقه بیشتر میان فوتبالسیت ها و در میان بازیگران وجود داره اونهم از نوع خانومش! البته که فکر نکنید تو فوتبالیست ها هم این آقایون هستند که افتادن تو رقابت خیر! بلکه باز اونجا هم دست خانوما وسطه و فوتبالیست هایی که علاقمندن تا با استفاده از همسرشون دیده بشن اومدن تو گود، نه بقیه! علیرضا نیکبخت یکی از همون چهره های فوتبالیه که همراه با همسرش مونا نیکبخت از صدر جدولی هاست اما خب هنوز خانومش نتونسته اونقدر ها که باید، جذب فالوور داشته باشه. همسر علیرضا نیکبخت مونا نیکبخت می باشد که مدتیه با آقای قرمز آبی ازدواج کرده. چرا میگیم قرمز آبی چون علیرضا نیکبخت سابقه بازی هم در پرسپولیس رو داره و هم در استقلال!

حالا از فوتبال و فوتبالیست که بیایم بیرون و برسیم به زندگی شخصیه این زوج باید بگیم که شنیدین میگن کبوتر با کبوتر باز با باز؟ خب مونا و علیرضا دقیقا مثال بارز این جمله هستند و در موارد زیادی همچون دیده شدن از طریق فیلم و عکس های غیر طبیعی تفاهم خوبی دارند که در ادامه بیشتر درموردشون خواهیم گفت.

اما مونا نیکبخت که حالا با استفاده از انتشار تصاویر عجیب خود و شهرت همسرش تونست خودش رو شناخته شده کنه حالا همانند یک بلاگر عمل میکنه و پست و استوری هایی از روزمره و یا مناسبت های سوپرایززز و … میذاره. در ادامه ابتدا استوری های جدید خانوم خانومارو از حیاط جذات خونشون مشاهده می کنید.

مونا و علیرضا نیکبخت یه زوج فِیک پسند! تا خرخره تا سورپرایزن!

حالا چرا در قسمت بالاتر گفتیم عکس و فیلم های غیر طبیعی! چون علیرضا نیکبخت و همسرش شدیدا اهل سورپرایز کردن هم هستند و از اون مدل زوجان که به هررر مناسبت این حرکت رو میزنن و کلی هم زرق و برق و سیسِ شاخ دارن! آخه چقدر کلاس گذاشتن؟ چقدر نشون دادن های لاکچری و اینکه بگین من عاااشق همسرمم؟!

rf

rdxrt

چشم غُره مونا نیکبخت به زنای قائدی و حیدری!! یواش خووو

گفتیم که مونا نیکبخت همچون یک بلاگر عمل میکنه اما مشکل اینجاست که خانوم خانوما هنوز نتونسته فالووراشو به حد زیادی بالا ببره و تنها ۱۴ هزار دنبال کننده داره.

در صورتی که مثلا همسر مهدی قائدی و همسر سپهر حیدری نزدیک به نیم میلیون فالوور دارن و خب این میزان برای مونا نیکبخت کمی تا قسمتی حسادت داره. البته که فکر نکنید مونا نیکبخت کم میاره خیررر! خانوم خانوما با همین میزان هم تبلیغات خود را دارند و بدون هیچ فعالیت درست حسابی ای تبلیغات میگیرن!

در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که خانوم خانوما همچون خرم سلطان استایل زدن!

علیرضا نیکبخت چند روز پیش به همراه همسرش راهیه مشهد شده بود و خب مونا نیکبخت هم مانند همان بلاگر به فالوورای خود خبر داد. اما اینبار ویدیویی از داخل هواپیما در حال پرواز گذاشت که به سفر شیراز رفته اند.

جشنواره کن فقط علیرضا نیکبخت رو کم داشت که اونهم رفت!

نیکبخت در مدلینگ فعالیت دارد و به عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای معروف همکاری دارد. وی تجربه بازیگری نیز دارد و از طریق خانم سپیده میرحسینی برای حضور در یک فیلم کوتاه به عنوان مدل و مانکن انتخاب شده بود که قرار بود در جشنواره کن به نمایش دربیاید.

alirezanikbakht22_1653552114

ظاهر تغییر تحول یافته علیرضا نیکبخت واسه تبلیغات فرش!

البته که داستان ها یعلیرضا نیکبخت و خانومشون به این موارد ختم نمیشه و این زوج ظاهرا هردو استعداد خاصی در ژست گرفتن و فیلم بازی کردن و خلاصه ای ن موارد دارند چرا که علیرضا نیکبخت به تازگی هم در تبلیغات فرش حضور داشته. آقای بازیگر امروز و بازیکن دیروز، برای تبلیغات بیلبورد و تلویزیونی مهد فرش به عنوان بازیگر بوده و خب از اونجایی که استایلش بسیار بسته و با وقار بوده خیلی از کاربران بر این نظر بودند که چه یهویی تغییر ظاهر داد و حالا آقای نیکبخت رو که همیشه با شلوارک و یقه باز هستند رو به این شکل می بینیم!

ojl

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *