عاشقونه عجیب نوید محمدزاده واسه فرشته جلو جمع دُخیا؛ پلنگی پوشیده قیمت خونِش!

فرشته حسینی بازیگر مشهور ایرانی که این روزا کم کار شده در عوض اینستاگرامی پر بار داره که تصاویر نکته دارش همرو متعجب ساخت!

شایانیوز- فرشته حسینی بازیگر مشهور و دهه هفتادی در سینمای ایران می باشد که البته میدونید اصالتی افغانستانی دارد و ایرانی طور نیست. فرشته حسینی خیلی ساله که وارد این عرصه شده و جالب اینجاست که اصلا و ابدا رنگ تلویزیون رو ندید و از همون ابتدای کارش هم با سینما اومد وسط. فرشته حسینی اما نقطه شاخ کارش زمانی بود که با نوید خان محمدزاده ازدواج کرد و به اوجی باورنکردنی رسید. نوید محمدزاده به ظاهر که برگ برنده فرشته حسینی بود، ابتدا خودش رو کشید بالا و به دنیای بازیگری ثابت کرد و بعد هم همسرش فرشته بانو رو خیلی زیبا و مجلسی آورد تو این راه و حالا هم که می بینید هرچی که بشه چه خوب و چه بد، فرشته بانو پشتش شدیدا به شوشو جانش گرمه و از انجام هیچ موضوعی واهمه نداره!

مثلا میشه گفت فرشته حسینی تنها بازیگر خانومی هستش که تو ایران به این میزان غلیظ از لباس هایی با یقه باز استفاده میکنه و کسی هم کاری به کارش نداره و یا مثلا استایل های نوید و فرشته رو دیدین؟ نامتعارف نیستن اما نرمال جامعه هم پیش نمیرن و بارها شده که ظواهری از این زوج دیدیم برگ ریزون! فرشته حسینی فعالیت زیادی در اینستاگرام داره و تصاویر بسیاری هم از خودش و کارش و شوهرش منتشر میکنه که در ادامه نمونه ای از پست های متفاوت خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید.

unknown_191204327_119920460227024_1207809020409203064_n

unknown_176540255_765002697534345_7744095333665931443_n

فرشته حسینی با این موارد دل نوید محمدزاده رو برده! فرشته باشیم!!

فرشته حسینی در مجموع چهره ای به شدت ساده داره و بدون اینکه دستی بر چهرش ببره واقعا زیباست. این روزا میون اینهمه فیسای عملی و پلنگی و تغییر یافته، وقتی چهره ای تا به این میزان اعتماد به نفس داشته باشه خودش خیلی خوبه که البته این اعتماد بنفس تاثیر بسیار زیادیش رو از همسرش میگیره که نوید محمدزاده با اینهمه نوید بودنش شیفته فرشته حسینی شده و با این چهره با این اندام و این اخلاق! پس قطعا خوب بوده! 

فرشته حسینی قدیم ندیما اون تایمی که خودش به شدت در تلاش بود تا در این سینما جایی پیدا کنه بیشتر آرایش میکرد و سعی داشت تا با استایل هایی که تو چشم باشن خودش رو بولد کنه اما حالا خانوم خانوما با کمترین میکاپ ممکن دیده میشه و خیلی وقتام اصلا چیزی نمیزنه و عکس و منتشر میکنه. استایل فرشته حسینی حالا بیشتر از گذشته بولد هستش اما این موضوع به دلیل متفاوت بودن لباس های خانوم بازیگره نه رنگ های جیغ و دیده شدن های این مدلی.

unknown_274044629_936740967017780_2463870028311760911_n

ابرا علاقه عجیب نوید محمدزاده زیر پستای فرشته حسینی

علاوه بر موراد گفته شده فرشته حسینی اهل فیلتر های اینستاگرامی هم نیست و خب چون سلیقش به فیسای پلنگ طور نمیخوره و پوستی شفاف و روشن هم داره، چندان علاقمند نیست که اینچنین دیده بشه و اغلب سعی داره تا نچرال فیسه آقاش باشه!!!

جالبه که فرشته حسینی عکس زیاد از خودش پست میکنه و در قید و بند لباس خاص و لوکیشن خاص و خلاصه که تصویر آتلیه طور و مصنوعی نیست و هر کجا که دوست داشته باشه گوشی رو در میاره و تصویرش رو به ثبت میرسونه. ناگفته نمونه که زیر تمامی پستای خانوم خانوما یکنفر هست که بی تردید قربون صدقش میره و از عکس منتشر شده استقبالی متفاوت میکنه و ایشون کسی نیست جز نوید خان!!

Untitled

یه چیزای جالب در رابطه با نوید و فرشته!

نوید محندزاده و فرشته حسینی از دو دهه مختلف هستند و فاصله ۱۱ ساله دارند. اما جالب اینجاست که این فاصله چندان مشخص نیست و این زوج واقعا به هم میان به جز مواقعی که قد و قامت فرشته بلند تر از نوید میشه و اینجاست که صدای کاربران درمیاد. البته که گهگاهی هم فرشته از قصد از کفشی استفاده می کنه که این قده مشخص بشه و این درست همون هدفیه که نودی و فرشته دارن و میخوان نشون بدن خیلی موارد مهم نیست و سلیقه ای هستش و هنجاری وجود نداره در برخی موضوعات!

Untitled (1)

کارگری از کودکی

فرشته حسینی میگوید: در زمان کودکی برای تامین هزینه های مدرسه خود مجبور بودم تا دیر وقت در یک کارگاه خیاطی کار کنم تا کمک خرج خانواده هم برای تامین معاش باشم.

روزهای سختی بود که هیچ وقت فراموش نمی کنم ، روزهای که از خستگی زیادی روی چرخ خیاطی خواب می رفتم.

tarahanelebas_1650984439_2

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715169637 2018244

ولادت حضرت معصومه ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک روز دختر

در این پست ولادت حضرت معصومه ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک روز دختر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *