علیرضا نیکبخت و زنش بعد مدلینگ زیر و زبر شدن؛ اوووف فیگوراشون چه مایه داریه!

علیرضا نیکبخت واحدی که این روزها حسابی با تبلیغاتش واسه یه برند تو چشم هست با انتشار یه پست عجیب دوباره خبرساز شد.

شایانیوز- علیرضا نیکبخت واحدی این روزها بیشتر از هر زمانی دیکری تو تلویزیون حضور دارد البته نه اینکه فکر کنید آقای فوتبالیست مسابقات جام جهانی رو کارشناسی می کنه نههههه. علیرضا نیکبخت با یکی از فروشگاه های تولید و فروش فرش یه قرارداد بسته و شده سفیر تبلیغاتی اون ها و از اونجا که این شرکت گویا سرمایه کذاری زیادی برای تبلیغات انجام داده حالا شده پای ثابت تبلیغات صداوسیما قبل و بعد بازی های جام جهانی و به همین خاطر علیرضا نیکبخت رو هم میتونید تقریباً قبل اکثر مسابقات فوتبال ببینید.

علیرضا نیکبخت و ماجرای نامردی رفقای نزدیکش!

علیرضا نیکبخت در دوران فوتبالش همیشه حاشیه داشت و در کانون توجهات بود البته این روزها علیرضا نیکبخت رو باید بیشتر یه مدل و بلاگر اینستاگرامی دونست و آقای فوتبالیست حتی دیگه با فوتبالیست های سابق هم خیلی نشست و برخاست نداره و بیشتر رفقاش این روزها بیزینس مَن ها هستند. 

در همین ارتباط چند روز پیش ستاره سابق تیم ملی یادداشت بحث برانگیزی را در صفحه شخصی اش منتشر کرده که بازتاب گوناگونی داشته است.

526

وقتی زن نیکبخت از اینستا پول درمیاورد کروور کرووور

نیکبخت البته خانوادگی زدن تو کار مدلینگ و تبلیغات و خانومش یعنی مونا خانوم هم حسابی تو این حرفه پر قدرت فعالیت می کنه. مونا خانوم تو پیجش هم رای مزون ها و سالن های آرایش شمال تهران تبلیغ می کنه هم خودش گویا آنلاین شاپ راه انداخته و با کمک دوستانش جنس از دبی و ترکیه میارن و می فروشن درست مثل کاری که آرام جوینده زن سپهر حیدری و همچنین آرزو خانوم غفوریان همسر مهران غفوریان انجام میده. البته این رو هم باید بگیم که این روزها که اینستاگرام فیلتر شده و دسترسی بهش سخت شده پیج مونا خانوم دیگه خیلی رونق نداره.

وقتی زن نیکبخت از مایکل جکسون هم میزنه جلووو

زن علیرضا نیکبخت چهره ای بسیااار عمل کرده داره به طوری که کاملا کوبیده و از نو ساخته! خود نیکبخت هم گویا یکی دوتا عمل زیبایی ریز انجام داده و کمی هم پروتز تزریق کرده. که شاید بگین که چه اشکالی داره دارندگی و برازندگی! اما خب برازندگی مفهومش فرق داره با نداشتن اعتماد به نفس و کلی جراحی و پروتز و دور شدن از چهره اصلی و در نهایت با دو کیلو آرایش کار رو تموم کردن!

مونا نیکبخت در ماشین لوکس همسر جان هر گاه میشینن در طول مسیر با آهنگ ویدیوهایی میگیرن که همه شبیه به هم هستند و تنها لباس خانوم و آقا تغییر کرده. جالب اینجاست که این موارد همگی پست هم میشن با کلی لایک و کامنت که البته برمیگرده به هوش اون شخصی که با استفاده از لاکچری بازی و عاشقانه های دونفره جذب فالوور میکنن و پول در میارن. در ادامه ویدیویی مشاهده می کنید که کاربری نظری جالب داده بود. او نوشت:

از مایکل جکسون بیشتر عمل زیبایی کرده. آخه این چه قیافه ایه واسه خودت درست کردی؟ همش عمل

وقتی نیکبخت و زنش فیگوراشون یکمی میره رو مخ!

علیرضا نیکبخت و همسرش از زوج های فِیک پسندی هستند که کلا علاقه دارن تا تصاویر غیر طبیعی از خودشون منتشر کنند و بیان بگن ببینید ما چقدر همدیگر رو دوست داریم و چقدر عاشق هم هستیم. این ژست ها و فیگورها گاهی اونقدر مصنوعی میشه که میره رو مخ مخاطب و حسابی اون ها رو آزار میده.

Untitled+(4)

Untitled

بیوگرافی علیرضا نیکبخت؛ وقتی آقای فوتبالیست گول می خوره!

علیرضا نیکبخت واحدی در نهم تیر ۱۳۵۹ در مشهد متولد شده است. او یک برادر و ۳ خواهر دارد و یکی از آرزوهای کودکیش دکتر شدن بود که نرسید. 

علیرضا خان در یکی از مصاحبه هاش پرده از راز زندگیش برداشت و گفت که قبلا با خانومی از طریق فیس بوک آشنا شد و تصمیم به ازدواج با او گرفت. آقای واحدی بیان کرد که در طی مدت کوتاهی تمام خانه و ماشین و هر چه داشت رو به اسم خانومش زده و بعد از گدشت زمان اندک از او جدا شد.

براساس گفته علیرضا نیکبخت تماما زندگی او بخاطر تصمیم اشتباهی بر باد رفت و این موضوع تجربه بزرگی برای این فوتبالیست شد. ولی انصافا آقای نیکبخت قدیما چی بوده و حالا چیییی شده!

1396021019583086110686654

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715100156 2021433

اجاره سالن همایش، سمینار و کنفرانس در سلام حرفه ای + [مشاوره رایگان]

در این پست اجاره سالن همایش، سمینار و کنفرانس در سلام حرفه ای + [مشاوره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *