تیتر خبرها

فال روزانه ۲۱ فروردین؛ اگه میخوای بزنی رو دست سرنوشت به این فال اِتِکا کن که حرف نداره!

اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در فال و سرگرمی شایانیوز ببینید

شایانیوز- فال روزانه و یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم می باشد که مانند علوم ریاضی و فیزیک و شیمی و یا گیاه شناسی نمی باشد و بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود. مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در فال و سرگرمی شایانیوز مشاهده کنید.

فال روزانه

فروردین

یکی از دوستان قدیمی که مدت زیادی است خبری از وی نداشته‌اید، امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا خاطره‌های خوش گذشته را با هم زنده کنید و حسابی خوش بگذارنید. از هرگونه سرمایه‌گذاری به‌خصوص در بازار املاک و مستغلات دوری کنید. در غیر این صورت متحمل ضرر هنگفتی خواهید شد. زود قضاوت نکنید و به خاطر داشته باشید که صبر امروز شما، جلوی افسوس آینده را می‌گیرد و رابطه شما با شریک زندگیتان در حال حاضر واقعا عالی است.شما امروز برنامه کاری خاصی دارید ولی احتمالا این برنامه شما را از رسیدن به اهداف تان باز نمی‌دارد.

اردیبهشت

شاید این اواخر به فکر تغییر محل زندگیتان افتاده باشید، اما اتفاقاتی که امروز می افتند باعث خواهند شد که بالاخره تصمیم نهایی خود را در این مورد بگیرید. شاید همسایه هایی که دوستشان داشته اید از محل شما رفته اند و دیگر به این خانه دلبستگی ندارید و یا پولی به دست آورده و می خواهید به محل بهتری نقل مکان کنید. در هر صورت پیش از عملی کردن این تصمیم باید مسائل زیادی را در نظر بگیرید. قهرى بین شما و کسی بوجود آمده، نگران نباشید دوباره همه چیز به سر جاى اولش برمى گردد.

خرداد

امروز شما به طور غیر منتظره ای به این موضوع پی خواهید برد که وضعیت اقتصادیتان در شرایطی خیلی بهتر از آن چیزی است که خودتان فکرش را می کرده اید. شاید یادتان بیفتد که در یکی از حساب هایتان پولی دارید که کاملا فراموش کرده بودید. شاید به طور ناگهانی استعداد تازه ای برای مدیریت منابع مالیتان در خود کشف کنید و یا ترفیع رتبه ای که انتظارش را داشته اید درآمد بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد. افکار جدید شما را به کارهای جدید وا میدارد.

تیر

ممکن است آماده باشید که با بیان کردن درست و دقیق احساسات تان به دیگران اجازه دهید دقیقا بدانند که شما چه فکر می‌کنید. اما اینها احساسات کاملا پیچیده‌ای هستند، پس آسان نیست که بخواهید آنها را کنترل کنید. آنها با خود جذابیت‌های خیالی بسیاری دارند، تمایلات و ترس‌ها، و هیچ کسی نمی‌تواند اختلاف بین آنها را متوجه شود. استرس نداشته باشید کارها به بهترین نحو انجام شوند، کارهایتان سرعت می گیرند اما مسئولیت هایتان هم بیشتر می شوند، نگران نباشید شما به خوبی از عهدۀ آنها بر می آیید. شما به نیتی که در ذهن دارید می رسید، یادتان باشد دقت و عشق به کارتان را کم نکنید. یک اتفاق غیر منتظره به رودی رخ می دهد. یار با وفایی دارید، او هر کاری را برای رضایت شما انجام می دهد.

مرداد

امروز شما می توانید روزتان را با نگاهی مثبت نسبت به آینده و با اعتماد به نفس کافی شروع کنید و به سادگی اجازه نمی دهید چیزی سد راهتان شود. شاید در حین انجام کارهای روزمره تان در خانه با مسائلی مواجه شوید که به رسیدگی شما نیاز دارند، مثلا ممکن است برخی چیزها به تعمیر نیاز داشته باشند و یا وسایل جدیدی برای منزلتان لازم داشته باشید. در محل کارتان خود واقعیتان را نشان دهید و افکار خود را بی آن که نگران قضاوت همکارانتان باشید بیان کنید و خیالتان راحت باشد که با این کار حتی محبوبیتتان بیش از قبل خواهد شد. هر کسی با سعی و تلاشِ خود است که به جایی می رسد.

 شهریور

قبل از اینکه زیر بار نگرانی‌ها کمر خم کنید، فکری به حال آرامشتان بردارید. احتمال ولخرجی شما وجود دارد و اگر نمی‌خواهید ضرر کنید، امروز حسابی مواظب حساب‌و‌کتاب‌هایتان باشید. تغییری در زندگی شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول ناراحت‌کننده به نظر می‌رسد. با این حال جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام خواهد شد.   قدر زمان را نمی‌دانید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است، از امروز اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و به خاطر داشته باشید که وقت طلاست.

مهر

با وجود اینکه ممکن است در ارتباط با رابطه اخیری که دارید امیدوار باشید،‌ احساسات تان تحریک شده است و باعث شده تا هر اتفاقی که امروز می‌افتد را بسیار مهمتر فرض کنید. شما ترجیح می‌دهید تا اکنون ملودرام‌های زندگی تان را به حداقل برسانید، اما به نظر می‌رسد آنها شما را هر کجا که می‌روید تعقیب می‌کنند

آبان

آیا گاهی نگران این هستید که مبادا در چشم دیگران احمق به نظر برسید؟ شاید این ترس از افتادن از چشم دیگران دلیلی باشد که مانع پیشرفت شما به اندازه ای که خودتان انتظار داشته اید شده باشد. امروز شما باید با دقت بیشتری به این موضوع فکر کنید. تمام توانایی ها و قدرت های تحلیلی خود را به کار بگیرید و به این فکر کنید که اگر این ملاحظات وجود نداشتند و ریسک های بیشتری می کردید تا به حال به کجاها رسیده بودید. پریشانی ها و دلتنگی هایتان تمام می شود. افکار منفی را از خودتان دور کنید، با کسی مشورت کنید تا شما را راهنمایی کند. به فکر سلامتی جسمانی خودتان باشید.

آذر

بیماری مزمنی دارید و اگر امروز مواظب خودتان نباشید، این بیماری عود می‌کند. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. غم و غصه‌های زیادی دارید و بار ناراحتی‌های زیادی را بر دوش می‌کشید، امروز زمان مناسبی است که غصه‌های خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.   همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز نقشه‌های عاشقانه‌ای برای شما در سر دارد و می‌خواهد شما را مهمان عشقی گرم و آتشین کند.

دی

امروز دیگران به شما توانایی و نیرویی می‌دهند؛ بدون اینکه حتی خودشان بفهمند چه کمکی به شما کرده اند! البته این موضوع به این معنی نیست که آنها کار خاصی می‌کنند، فقط این را بدانید که وقتی که نیاز به کمک داشتید می‌توانید به آنها تکیه کنید، به خاطر اینکه کاملا مشخص است که دوستان تان در موقع لزوم حتما یاری تان خواهند کرد. خوشبختانه، احتمالا شما امروز نیازی به کمک آنها پیدا نخواهید کرد،‌ به خاطر اینکه تا زمانیکه رفتار خوب مثبتی در رابطه با کارهایی که انجام می‌دهید داشته باشید تلاش‌هایتان نتیجه خواهد داد.

بهمن

شما امروز دارید به آینده حرفه ای خود و این که چطور می توانید به پیشرفت آن کمک کنید فکر می کنید و از وضعیت فعلی خود چندان راضی به نظر نمی رسید. شما می خواهید هر طور شده پیشرفت کنید و ترفیع رتبه بگیرید و یا کار دیگری را شروع کرده و زمینه کاری خود را به طور کلی تغییر دهید. اکنون زمان خوبی است برای این که فکرهایتان را بکنید و برنامه هایی جدی برای این کار بریزید. در شرایط موجود ذهنتان در این زمینه ها خیلی خوب کار می کند و موفقیت برایتان حتمی به نظر می رسد، البته به شرط آن که تلاشتان را در این زمینه بکنید. ﻛﻤﻲ اﻧﻌﻂﺎﻑ ﭘﺬﻳﺮ ﺑﺎﺷﻴﺪ و ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺑﻌﻀﻲ ﻣﺴﺎﻳﻞ ﺭا ﺑﻴﺶ اﺯ ﺣﺪ ﻧﮕﻴﺮﻳﺪ ، ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺭﻭﻳﻪ ﺩاﺩﻥ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﻛﻪ ﺷﻜﻞ ﺯﻧﺪﮔﻴﺘﺎﻥ ﻋﻮﺽ ﺷﻮﺩ.

اسفند

اگر واقعا فرشته‌ها وجود داشته باشند، تمام امروز به تماشای شما می‌نشینند. به نظر می‌رسد دست نامرئی وجود دارد که در موقعیت‌های پیچیده و دشوار راه را برای شما روشن می‌کند. اکنون برای این کمک و یاری نجنگید، حتی اگر نفهمید این کمک از کجا برای تان رسیده است. مطمئن شوید که اعمال شما از طرف دیگران حمایت می‌شود، بنابراین با شهامت باشید و ریسک کمک به دیگران را بپذیرید. در این راه می‌توانید منافع و شانس و اقبالی از ژوپیتر دریافت کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *