لِگ ناجور "پریناز ایزدیار" که عین بمب ساعتی میمونه؛ خانوم بعد جیران چه فوفولی شده!

پریناز ایزدیار بازیگر سریال جیران که اخیرا داره خودشو کُپ مدلای خارجی میکنه، با یه لِگ عجیب و غریب عکس انداخته اونم کجا؟ لب دریا!!!!

شایانیوز- پریناز ایزدیار بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با سریال “جیران” تو دل مردم جا باز کرده و داره طرفدارای ریز و درشت زیادی واسه خودش جمع میکنه. پریناز ایزدیار اولین بار با سریال پرمخاطب “زمانه” تونست به شهرتی باورنکردنی برسه؛ چرا که توانایی های انکارنشدنی که در حرفه بازیگری از خودش نشون داد، دیگه جای هیچ حرفی نذاشت. پریناز ایزدیار در کنار بازیگری یه پیج پر و پیمون و خیلی جذاب هم داره که همراه با تبلیغ کارایی که بازی میکنه، از استایل و میکاپای جینگولش هم کلی فوتو گذاشته.

پریناز خانوم اخیرا عکسی منتشر کرد و او رو با استایلی کاملا متفاوت که تابحال ندیدین، لب دریا نشون میده. این بازیگر همواره اینطوری نشون میداد که دوست داره تیپای خانومانه و شیک و پیک بزنه، ولی جالبه بدونین اخیرا با این تیپ جدیدش همه رو شوکه کرده. البته شاید هم یکی از نکاتی که این عکس داره و باعث شده تو اینستا حسابی با واکنش روبه رو شه اینه که چرا خانوم خانوما با این لِگ فشرده چنین ژست اروپایی گرفته و یه جوری شلوارش تنگ به نظر میاد که آدم میگه همین الانه که منفجر شه!

gt

رُخ اومدنای پریناز ایزدیار که هر چی میکاپه خوراکِ فیسش کرده!

پریناز ایزدیار از اون دسته بازیگراییه که اوایل اصلا تو کف تیپ خاص زدن و این حرفا نبود و حتی اگه یادتون باشه تو سریال “زمانه” نه چهره اش اینقدر آرایش خور بود و نه استایلش اینقدر توپ. اما حالا خانوم خانوما واسه اینکه جلو رقیب رقباش در این حرفه کم نیاره با چنان آرا ویرایی تو مراسم های اکران مختلف ظاهر میشه که نگو و نپرس.

البته که دلیل این حجم تغییر در فیس پریناز خانوم هنوز مشخص نیست، چون به نظر میاد که عمل زیبایی خاصی رو چهره اش انجام نداده و شاید نهایتش چند تا بوتاکس کرده باشه که خب به صورت پیش فرض در همه بازیگرا و سلبریتیا وجود داره. ولی باز هم این حجم تغییرات یهویی تو هر تیپ که البته در کنار میکاپ های جینگول مستون به چشم میاد، از دید همه جای تعجب داره!

parinazizadyar_shahzad_1600948873

parinazizadyar_1656690545_1

parinazizadyar_1644330271_2

پریناز ایزدیار بی فیلتر هم شاه پسنده و همه چی تموم!

پریناز خانوم به تازگی یه عکسی از خودش منتشر کرده که نشون از این داره که هر چی زمان داره میگذره و محبوبیت خانوم میون مردم افزایش پیدا میکنه، اعتماد به نفسش هم داره بیشتر و بیشتر میشه. خانوم خانوما تو این عکس هیچ میکاپی انجام نداده و با لطافتی که تو فیسش موج میزنه، حسابی زده رو دست هر چی سلبریتیه که ادعای خوشگلی داره.

پریناز ایزدیار با این فوتو ثابت کرد واسه جذاب بودن نیس که تو سریالاش میکاپ انجام میده و فقط مجبوره که این کارو بکنه! البته خیلی از کاربرا معتقدن خانوم از فیلتر واسه خوشگلاسیون خودش استفاده کرده و فیس پریناز نمیتونه این مدلی باشه که خب این هم برای خودش نظریه!

dd

پریناز ایزدیار با این حال و هوای جیرانیش باس بره بالیوود!

پریناز خانوم این روزا با جیران داره کلی طرفدار میکشونه سمت خودش و البته که نباید هم از جنجال هایی که این سریال درست کرده غافل شد. چرا که بعد از سریال فوق العاده و بی نقصی که حسن فتحی درست کرده بود یعنی همون شهرزاد، ساخت چنین سریالی که مملو از حواشی بود، از دید خیلیا از حسن خان انتظار نمیرفت.

دیالوگ های عجیب غریب و پرداختن که مسائلی که تو یه سریال خانوادگی جای گفتنش نیست، حسابی اینستا و فضای تماشاگران سریال های نمایش خانگی رو ملتهب کرد، ولی باز هم همچنان این سریال با ناز و اداهای پریناز ایزدیار و جان فشانی های ناصرالدین شاه حسابی طرفدار داره و این ثابت میکنه پریناز خانوم تو شاخ بودن چیزی از بقیه کم نداره!

hhp

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715004459 2020833

راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران

در این پست راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *