تیتر خبرها

متین ستوده با بیبی چه آتیشی به پا میکنه؛ خوشگلاسیون های خانم علللت دارن اونم چه علتی!

متین ستوده که این روزها حسابی اینستا رو قرق کرده با یه عکس حرفه ای و خیلی جذاب کَله هرچی سلبریتیه خوابوند و حالا حالا کسی به گرد پاش نمیرسه.

شایانیوز- خانوم متین ستوده از جمله بازیگر های محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیون ما است که البته این روز ها بیشتر از فیلم و سریال هاشون، حضور پر رنگشون در اینستاگرمه که اسمشون رو انداخته سر زبون ها و باعث شهرت بیشتر ایشون شده. خب این موضوع چندان جای تعجبی نداره چرا که در حال حاضر کم نیستند بازیگر ها و سلبریتی هایی که فعالیت های مجازیشون چند صد برابر فعالیت های هنریشونه، مثل خانوم مریم معصومی و نیوشا ضیغمی و بهاره رهنما و کلی خانوم بازیگر دیگه که شاید حتا آخرین فیلمی که بازی کردند هم به یاد نیارید اما قطعا متوجه حضور پر رنگشون در فضای مجازی هستید.

حالا متین خانوم ستوده که اتفاقا عادت داره نسبتا زیاد هم از خودش و خانواده اش عکس و فیلم پست و استوری کنه مدتی هست که به خاطر اتفاقات و وقایع تلخ و دردناکی که در جامعه رخ داده هیچ عکسی از خودش و دورهمی هاشون منتشر نمی کنه و مثل خیلی دیگه از سلبریتی ها فعالیت خودش رو کم کرده و نهایتا تو یکی دو تا پست و استوری به وضع جامعه اشاره ای جزئی کرده. اما این باعث نمیشه که ما یادمون بره خانوم متین ستوده از پای ثابت های عکس های خفن در اینستاگرام هستند.

مهسا امینی

متین ستوده و عکسی که خانوم و ده هیچ از بقیه سلبریتی ها جلو انداخت

متین ستوده همون طور که اشاره کردیم از اون دست بازیگر هایی است که شهرت این روز هاش بیشتر از هنر بازیگریش مدیون فعالیت هاش در صفحه اینستاگرام است و از حق نگذریم عکس های قشنگ و جذابی رو هم با طرفدار هاش به اشتراک میگذاره و مثل بعضی ها عادت نداره همین طوری هردمبیل از خودش عکس بگیره. اما آخرین عکسی که متین خانوم ستوده از خودش منتشر کرد حسابی سر و صدا به پا کرد و حالا حالا ها بقیه سلبریتی های مجازی باید تلاش کنند تا بتونند این طوری دل طرفدار هاشون رو به دست بیارن. قضیه از این قراره که خانوم متین ستوده یه عکس فوقِ جذاب با خواهر زاده دوست داشتنی اش به اسم سپیدار منتشر کرد که جذابی سپیدار خانوم باعث شده حسابی دل از کف دنبال کننده های پیج خانوم بره.

سپیدار

متین ستوده و عشق مدلینگ که تموم هم نمیشه

خانوم متین ستوده جدای از علاقه ای که به بازیگری داره به نظر میرسه که خیلی زیاد هم مشتاق به کار مدلینگه و دوست داره که تو این حرفه فعالیت کنه. این طور که به نظر میرسه خانوم ستوده همچین در این کار بی استعداد هم نیست و به همین خاطر هم هست که همیشه عکس های خیلی سطح بالا و حرفه ای از خودش منتشر می کنه و خیلی از افراد مثل خانوم مریم رهنما که آرایشگر چیره دست و فوق العاده ماهری است بار ها و بارها ایشون رو میکاپ کرده و بعد هم در صفحه شخصیش عکس متین خانوم رو پست کرده. در ادامه چند نمونه از عکس های مدلینگی و فوق حرفه ای متین ستوده رو با هم میبینیم که یکی از یکی درجه یک ترند.

متین ستودهمتین ستودهمتین ستودهمتین ستودهمتین ستوده

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *