مرکز خرید دامون کیش را در سفر به جزیره از دست ندهید

مرکز خرید دامون کیش در خیابان وصال یکی از بهترین مراکز خرید کیش است، که در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد.

جزیره کیش که از آن به عنوان مروارید خلیج فارس نیز یاد می شود، یکی از زیبا ترین و بکر ترین جزایر جنوب ایران است. این جزیره در آب های خلیج فارس در جنوب غربی بندرعباس واقع شده و بخشی از استان هرمزگان ایران است.

این جزیره دارای طبیعتی زیبا و منحصر به فرد، سواحل آرام با ماسه های مرجانی و آبی زلال با شفافیت بی نظیری است. شغل سنتی مردم ماهیگیری، دامداری، دریانوردی و تجارت است.

هر ساله هزاران گردشگر از سراسر جهان برای بازدید از این جزیره به کیش سفر می کنند. جاذبه های توریستی و هتل های لوکس و مدرن است، که رضایت گردشگران را جلب می کند.

این جزیره دارای مراکز خرید متنوعی است. نظر مردم در مورد مراکز خرید کیش بسیار مثبت است، و گردشگران برای خرید مایحتاج خود و خرید سوغات به مراکز خرید کیش مراجعه می کنند. یکی از ابن مراکز خرید معروف و محبوب کیش مرکز خرید دامون کیش است.

02

 

عکس مرکز خرید دامون کیش

معرفی مرکز خرید دامون کیش

دامون کیش کجاست؟ مرکز خرید دامون کیش در خیابان وصال یکی از بهترین مراکز خرید کیش است، که در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد. این مرکز خرید دارای مغازه های متنوع از برندهای معروف لباس در کیش از انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، لوازم آرایشی، طلا و جواهرات، شکلات و مواد غذایی، موبایل، کامپیوتر و … می باشد.

مرکز خرید دامون کیش دارای بیش از ۱۰۰ فروشگاه متنوع است، در طبقه دوم این مرکز خرید پیست اسکی روی یخ وجود دارد. که با تجهیزات بی نظیر خود توجه گردشگران را به خود جلب کرده است.

همچنین در طبقات بالا نیز انواع رستوران ها، کافی شاپ و فودکورت قرار دارد، که واقع در پشت بام مرکز خرید دامون کیش می باشد و طرفداران زیادی دارد. تعداد قابل توجهی از گردشگران برای صرف وعده های غذایی مختلف از این مجتمع تجاری دیدن می کنند.

فروشگاه های مرکز خرید دامون کیش

این مرکز خرید دارای بیش از ۱۰۰ فروشگاه متنوع است. لیست مغازه های پاساژ دامون کیش شامل فروشگاه های پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی، فروشگاه ها طلا و زیورآلات، فروشگاه های شکلات و موارد غذایی، فروشگاه های لوازم الکترونیکی، لوازم جانبی موبایل، لبتاپ، کامپوتر از برندهای معتبری مانند  نایک، زیپو، مندو، نوولاشال، وینچی، ماراتن، اپل، ماوی، بوسینی، لینینگ  و… می باشد.

یکی از محبوب ترین قسمت فروشگاه های مرکز خرید دامون بخش شکلات های آن است. در این بخش از مرکز خرید دامون شما می توانید شکلات های مرغوب برند فرانکفورت را برای سوغات نیز تهیه کنید.

امکانات مرکز خرید دامون ساحلی کیش

یکی از چیزهایی که یک مرکز خرید را جذاب می کنی، امکانات رفاهی آن مرکز خرید است. مرکز خرید دامون دارای امکانات رفاهی متعددی است.

در مرکز خرید دامون شما می توانید علاوه بر خرید و دیدن فروشگاه های متنوع از امکانات رفاهی آن نیز استفاده کنید، و لحظاتی خوش و به یادماندنی را برای خود و خانواده ی خود رقم بزنید.

از جمله امکانات رفاهی مرکز خرید دامون می توان به رستوران های سنتی و بین المللی، انواع کافی شاپ ها، فود کورت، سوپرمارکت، سینما، شهربازی سرپوشیده، زمین اسکی در طول سال، پارکینگ بزرگ اشاره کرد.

فودکورت و رستوران های مرکز خرید دامون کیش

داشتن رستوران و فود کورت در یک مرکز خرید جزو مزیت های آن محسوب می شود. فودکورت های مرکز خرید دامون دارای منوی غذایی متنوع با دکوراسیون های طراحی شده ی زیبا و منحصر به فرد است.

فود کورت آن این مجموعه هم دارای فضایی باز و هم فضایی نیمه باز است، که این امر موجب شده است مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

در فضای نیمه باز فودکورت دامون چترهای بزرگ رنگی قرار دارد، که از تابش مستقیم خورشید جلوگیری می کند. فودکورت های مرکز خرید دامون سه وعده ی غذایی صبحانه، نهار و شام را ارائه می دهند.

رستوران های مرکز خرید دامون انواع غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای بین المللی چینی، لبنانی را ارائه می دهند. همچنین فست فودهای متنوعی نیز در این مرکز خرید وجود دارد.

رستوران های سنتی دامون از محبوب ترین رستوران های جزیره کیش هستند، که در آن انواع غذاهای ایرانی شامل قرمه سبزی، قیمه، آبگوشت، ماهیچه، انواع کباب، زرشک پلو با مرغ، فسنجون و غیره را ارائه می دهند. رستوران پاساژ دامون کیش از جمله معروف ترین رستوران این مجموعه بشمار می رود.

پیست اسکی مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون علاوه بر فروشگاه های متعدد، فودکورت ها و رستوران های متنوع دارای پیست اسکی نیز می باشد. پیست اسکی دامون دارای مساحت ۲۰۰ متر مربع است، که در آن می توانید به پاتیناژ و اسکس روی یخ در هر فصل از سال بپردازید.

این پیست اسکی در طبقه ی دوم این مرکز خرید قرار دارد، و برای استفاده از آن کافیست تجهیزات مناسب اسکی و تجربه ای کافی برای اسکی روی یخ داشته باشید.

جاذبه های دیدنی اطراف مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد، نزدیک به جاذبه های دیدنی متعددی است، از جمله جاذبه های اطراف این مرکز خرید می توان به درخت سبز کیش، رستوران دریایی میرمهنا، روستای گردشگری باغو، شهر باستانی حریره و شهربازی هایلند اشاره کرد.

03

شهر حریره نزدیک مرکز خرید دامون کیش

شهر باستانی حریره کیش

شهر باستانی حریره در شمال جزیره کیش قرار دارد و قدمت آن به قرن دهم تا پنجم هجری قمری می رسد. این شهر باستانی در نزدیکی مرکز خرید دامون متشکل از بناهای به جا مانده از خانه‌ های ثروتمندان، مساجد و حمام ‌های عمومی است.

دوران طلایی یا دوران شکوفایی این شهر از قرن چهارم تا اوایل قرن دهم هجری قمری بوده است. این شهر باستانی ۱۲۰ هکتار وسعت دارد و یکی از جاذبه های نادر جزیره است.

خرابه های شهر باستانی حریره قدمتی ۸۰۰ ساله دارد، برخی می گویند حریره بین اواخر دوره ساسانی و اوایل دوران اسلامی ساخته شده است.

درخت سبز کیش

درخت سبز کیش، قدیمی ترین درخت این جزیره با قدمتی ۵۰۰ تا ۶۰۰ ساله می باشد که در نزدیکی مرکز خرید دامون قرار دارد.  این درخت که به آن درخت  لورا یا درخت انجیر مقدس نیز می گویند، یکی از کمیاب ترین و عجیب ترین درختان جهان با شکل های بزرگ و بیضی است.

برگ ‌ها و تمام شاخه‌ ها و ریشه‌ های این درخت، شیره سفید است. پوست درخت سبز کیش صاف و خاکستری است. شاخه های آن روی زمین آویزان می شود و پس از مدتی می چرخد و مانند چتری روی زمین پخش می شود.

درخت سبز کیش بومی کشور هند و چین است که وارد جزیره کیش شده است. از عوامل جذاب این درخت برای گردشگران، افسانه ای است که برای این درخت وجود دارد.

گفته می شود، که شاخه های این درخت مقدس هستند، و انرژی های خوبی است. به همین خاطر گردشگران و افراد مجلی این جزیره با گره زدن پارچه هایی به شاخه های این درخت زیبا و کهن آرزو ها و حاجات خود را برآورده می کنند.

برای راحتی گردشگران در این مجموعه، سنگ فرش هایی با چراغ های فانوس در میان فضاهای سبز با گل های کاغذی رنگارنگ قرار دارد. همچنین آلاچیق هایی با طراحی جالب قرار داده شده و بازدیدکنندگان زیادی را به این مجموعه زیبای کیش می کشاند.

رستوران میرمهنا کیش

اگر شما هم جزو کسانی هستید، که عاشق غذاهای دریایی هستید. ما برای شما یک خبر خوش داریم، رستوران میرمهنا یکی از رستوران های اطراف مرکز خرید دامون است که دارای غذاهای با کیفیت و خوشمزه ی دریایی است.

طراحی شیک و مدرن این رستوران و همچنین غذاهای با کیفیت آن موجب شده است، که قیمت آن نسبت به سایر رستوران های کیش کمی بالاتر باشد.

رستوران میرمهنا در شمال شرق جزیره کیش قرار دارد، به همین خاطر می توانید هنگام میل کردن غذا منظره ای زیبا از دریا و سواحل کیش را از پنجره های این رستوران تماشا کنید. این رستوران در فاصله ی ۱۱ دقیقه ای از مرکز خرید دامون قرار دارد.

روستای گردشگری باغو کیش

روستای باغو یکی از روستاهای زیبا و سرسبز جزسره کیش است، که در نزدیکی مرکز خرید دامون قرار گرفته است. این روستا مکان عالی برای دوری از شلوغی و هیاهو و استراحت در یک آرامش مطلق است.

در روستای گردشگری باغو می توانید استراحت کنید و از تماشای درختان میوه، خانه های روستایی و مناطق سرسبز این روستا لذت ببرید.

یکی از جاذبه های روستای باغو مسجدی ۵۰۰ ساله است، که پس از وارد شدن به روستا نظر شما را جلب خواهد کرد. این روستا در فاصله ی ۱۴ دقیقه ای از مرکز خرید دامون قرار دارد.

شهربازی هایلند کیش

جزیره کیش دارای انواع تفریحات هیجان انگیز، استراحتگاه های ساحلی، تفریحات آبی، ورزش و استخر، پارک های آبی و شهربازی هایلند از جمله این تفریحات است که برای تمامی سنین در نظر گرفته شده است.

در این شهربازی می توانید به همراه خانواده و دوستان لحظاتی شاد و مفرح را رقم بزنید. شهربازی هایلند کیش به مساحت سه هکتار در فروردین ماه سال ۱۳۷۸ افتتاح شد و یکی از مجهزترین مجموعه های تفریحی جزیره کیش است.

این شهربازی علاوه بر زمین های بازی دارای سرویس های بهداشتی و خدماتی، رستوران ها و فضای سبز برای رفاه حال بازدیدکنندگان است.

در این شهربازی انواع وسایل تفریحی مدرن ایرانی و خارجی در اختیار بازدیدکنندگان قرار دارد. شهربازی هایلند امکانات تفریحی مختلفی دارد که همگی در بالاترین سطح استاندارد خود قرار دارند، امکانات ویژه ای که کاملا امن و مطمئن می باشند.

از جمله وسایل و امکانات تفریحی این مجموعه شامل ترن هوایی، کشتی، سورتمه، رنجر، چرخ و فلک، تاب کودک، ماشین سپر آبی، ماشین سپر برقی، سفینه های فضایی، غلتک کاستر آبی، سینما ۲۰۰۰، قطار لاستیکی، شبیه ساز، آبشار، رودخانه وحشی، اتاق فرار،

اتاق ارواح سرگردان، لیزر ماز، ترامپولین، اولین شبیه ساز پرواز خلبان با چرخش ۷۲۰ درجه در کشور، ماشین گیک واقعیت مجازی ، شبیه ساز تیراندازی، پلی استیشن، دستگاه های بازی رایانه ای، مینی گلف و بولینگ، انواع بازی های الکترونیکی و مکانیکی هیجان انگیز و ماجراجویی می توان اشاره کرد.

اطلاعات مفید در مورد مرکز خرید دامون کیش

همانطور که در بالا اشاره کردیم، مرکز خرید دامون یکی از مدرن ترین و بزرگترین مراکز خرید در جزیره ی کیش است. این مرکز خرید دارای فروشگاه های تجاری متنوع و انواع امکانات رفاهی است.

مرکز خرید دامون به دلیل داشتن امکانات تفریحی گسترده همواره مورد توجه گردشگران می باشد و دارای محبوبیت زیادی است. از ویژگی های این مرکز خرید می توان به طراحی زیبا و منحصر به فرد و نورپردازی کم نظیر آن اشاره کرد.

ساعت کاری مرکز خرید دامون کیش :  از ۱۰:۰۰ صبح الی ۱۴:۰۰ ظهر از ۱۷:۳۰ بعد از ظهر تا ۲۳:۰۰ شب می باشد.

آدرس مرکز خرید دامون کیش :  کیش، انتهای خیابان وصال، بلوار ایران

شماره تماس مرکز خرید دامون کیش :  ۹۸۷۶۹۷۷۶۴۴۴۵+

04

داخل مرکز خرید دامون در کیش

چگونه به مرکز خرید دامون در کیش برویم ؟

برای رفتن به مرکز خرید دامون در کیش، ابتدا باید به میدان وصال بروید، این مرکز خرید در شما جزیره ی کیش قرار دارد. برای دسترسی به این مرکز خرید می توانید از طریق تاکسی ها و ون های جزیره استفاده کنید.

همچنین مسیر دوچرخه سواری نیز تا نزدیکی این مرکز خرید وجود دارد، پارکینگ روباز مرکز خرید دامون دارای وسعت زیادی است و شما می توانید با خودرو و دوچرخه به راحتی داخل پارکینک این مجموعه شوید.

سخن آخر

کیش یکی از زیباترین و پر طرفدار ترین جزایر در جنوب ایران است. این جزیره به دلیل سواحل زیبا، دریا و مناظر شگفت انگیزش همواره مورد استقبال گردشگران قرار می گیرد.

کیش علاوه بر جاذبه های توریستی دارای مراکز خرید متعددی است، یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید جزیره ی کیش مرکز خرید دامون است.

مرکز خرید دامون کیش دارای بیش از ۱۰۰ فروشگاه متنوع، سه طبقه و در زمینی به مساحت ۴۳۰۰ متر و زیربنایی بیش از ۱۳۰۰۰ متر در سال ۱۳۹۱ افتتاح گردید.

این مرکز خرید دارای فروشگاه های متنوع از پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، طلا و جواهرات، شکلات و مواد غذایی، موبایل، کامپیوتر با برندهای محبوب دنیا می باشد.

همچنین در این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه های متنوع امکانات دیگری از جمله رستوران ها، فودکورت، کافی شاپ و یک پیسا اسکی یخ نیز در طبقه ی بالای این مرکز خرید قرار دارد. شما می توانید از فروشگاه های شکلات این مرکز خرید بهترین شکلات های روز دنیا را برای عزیزانتان به سوغات ببرید.

برای اطلاع از پرواز رشت به کیش، بلیط اصفهان کیش، بلیط مشهد کیش به سایت تریپ مراجعه کنید و ارزان ترین بلیط های مسافرتی را به صورت آنلاین و بدون دغدغه تهیه کنید. سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از علاوه بر نرخ بلیط داخلی، از قیمت پروازهای مختلف خارجی مانند بلیط استانبول و پرواز استانبول به تهران و همچنین تورهای لحظه آخری مطلع شوید و از امکانات پرواز و نرخ آن بهره مند شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین تور خارجی را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، خرید بلیط هواپیما چارتر و رزرو بلیط هواپیما خارجی چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *