مریم مومن فخری بانویی که با هفتاد قلم آرایش شده ژیگولِ دو آتیشه؛ خط چشم خانمووو!

مریم مومن بازیگر جذاب ایرانی که اینروزا تو کارش کمرنگ شده اما تصاویر رنگ وارنگ زیادی از خئد منتشر میکند.

شایانیوز- مریم مومن بازیگر جذاب و نوپای ایرایه که این روزا حسابی واسه خودش اسم و رسم دار شده و با بازی در سریال “بانوی عمارت” خودشو کارشو کرد تو چشم و قلب مخاطب و البته کارگردانان! مریم مومن با وجود اینکه اولین نقشش برای بولد شدن بود اما به خوبی اونرو به تصویر کشید و یه سابقه کاری درست حسابی برای خودش ساخت. اما انگاری جدیدا برخی از هنرمندان جوان و بانوی ما در این عرصه تا یه کاراکتر رو ایفا میکنن میرن تو فاز غرور و سیس اومدن واسه هممممه! مریم مومن و میترا رفیع نمونه ای بارز از این موضوع هستند که خب شاید بشه گفت نوعی انتقاده از یک بازیگر!

مریم مومن یه دختر دهه هفتادیه که تو نیمه دوم این دهه متولد شد و سن و سال بالایی نداره اما با تلاش و زحمت خودش داره بالا میره. خانوم خانوما از هودارای پر و پا قرص عکس بازیه که راه به راه از خودش عکس میگیره و پست و استوری میکنه!

مریم مومن اما مشخصه که یه وسواس و یا اخلاقی داره که تا جای ممکن با دوربینای حرفه ای تصاویر حررررفه ای از خودش تو اینستاگرام به اشتراک میذاره تا خوشگل موشگل تر دیده بشه اما خب گهگاهی هم خانوم بازیگر رو جلو دوربین سلفی گوشی می بینیم که باز اینم همینجوری الکی نیستااا، بلکه باید یه هفتاد قلم آرایشی داشته باشه تا راضی به چنین تصاویری بشه! در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

11+-+Copy

مریم مومن و فیگورایی که ایرونی نیستن و فقط از تحفه های اونوری برمیاد!

مریم مومن هنوز سن و سال بالایی نداره و دقیقا تو اوج جوانی و طراوت و شیطونیش به سر میبره و خب به همین دلیلم این احساستش رو بروز میده و در کل دختر برون گراییه. مریم خانوم مومن از اون عشششق عکسا هم هست و اینطوریه که هر دو روز یکبار اگه تصاویری جدید و آرایش کرده و کیلو کیلو فتوشاپ شده از خود منتشر نکنه زندگیش نمیگذره!

مریم مومن علاوه بر علاقمند بودن به عکس، خیلی زیاد آرایش های مدل به مدل و غلیییظ رو هم دوست داره و در کل به میکاپ های عادی تر رضایت نمیده! مثلا مریم خانوم مومن به تازگی تصاویری رو از خود به اشتراک گذاشت که ژست هایی عجیب غریب داره و یه دسته گل رو در حال کول کردنه! واقعا این سبک فیگور یعنی چی؟ و یا مثلا رفته تو مود کلاه گذاشتنه و خیلی راحت کل موهارو باز میذاره و تنها با یک کلاه سر و ته کار رو جمع میکنه!

Untitled (2)

مریم مومن زده تو کار تریپای بازیگر پسند، نه مخاطب پسند!

خب در بازیگری کلا یکی بازی و استعداده که خیلی دیده میشه و یکیم تیپ و استایل شخص در واقعیت! خانومای بازیگر ما هم که تو چند سال اخیر به شدت دان تند رَوی میکنن و برخیشون اصلا رو به نامتعارفی میرن اما خب شاید بشه گفت سلیقست دیگه!

اما برخی از خانوما هستند که هم نامتعارفن و هم بدسلیقه چرا که اصلا یه جور لباس میپوشن که شاید تا دو روز پیش که مشهور نبودند چنین استایل های پسندشون نبود اما حالا برای خاص بازیم که شده چنین میکنند!

مریم مومن رو میشه گفت از هنرمندان چندان خوشتیپ در این عرصه نیست چرا که بار ها در مراسمات سینمایی و یا فضا و قرارهای دیگر دیده ایم که از متفاوت بودن زیادی دیگه رو به بد تیپی رفته و چندان با ذائقه ایرانی و مخاطب جور در نمیومده که خب سوال اینجاست واقعا چرا؟!

honarmandan.6915_2921842924966783325_18158587593 (1)

96

بیوگرافی جالب مریم مومن

مریم مومن فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید.

بازیگران مورد علاقه

خانم ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، لیلا حاتمی، هدیه تهرانی و پانته آ پناهی های عزیز از بازیگران محبوب من هستند.

بزرگ ترین حسرت زندگی

بزرگ ترین حسرت زندگی من نداشتن یک خواهر یا برادر است.

maryam-momen-5

Untitled (3)

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *