هوش تصویری؛ خدای ذکاوتی؟ بگو ببینم کدوم از این خانوما همسر این مرد جذابه؟

اگه فکر می کنی باهوش هستی و ذهن باز و قوی داری که دوست داری اون رو به چالش بکشی حتماض این معمای هوش تصویری ما رو نگاه کن

شایانیوز- تو این ایام همه مردم اینقدر سرشون شلوغه و گرفتار روزمرگی های زندگی هستند که دیگه خیلی حواسشون به جزئیات نیست و به خیلی از وقایع و آدم های اطرافشون توجهی ندارند. ما در این مجموعه تست هوش تصویری سعی می کنیم که تمرکز و دقت نظر شما رو بهتون برگردونیم و از شما می خوایم که با دقت به تصاویر هوش ما توجه کنید و سعی کنید برای لحظاتی هم که شده از مشکلات خودتون رو آزاد کنید و مغزتون رو یه استراحتی بدید.

در واقع معماهای تصویری یکی از جذاب ترین تست های هوش محسوب می شوند که تیزبینی و هوش شما را توامان درگیر می کند. در این نوع معماها شما باید از بین داده های تصویری که در اختیار شما قرار گرفته یک نتیجه درست را استخراج کنید که همان پاسخ سوال مطرح شده است. پس با ما تو این معمای هوش تصویری همراه شوید.

سوال؟

به این عکس نگاه کن و بگو که کدوم یکی از این خانوم ها همسر این مرد است؟

نکته: 

زن اول عاشق لیسیدن بستنی اش است.

زن دوم عاشق گاز گرفتن بستنی اش است.

زن سوم از بستنی متنفر است.

identify-the-wife-Riddle-2095

.

.

.

.

.

.

.

اگر هنوز در تلاش هستید تا پاسخ این معمای تصویری را بیابید، ما یک راهنمایی برای شما داریم؛ از فکر بستنی بیا بیرون؛ پاسخ این سوال به تیزبینی شما بستگی دارد!

.

.

.

.

.

پاسخ معمای تصویری

پاسخ این معمای، زن دوم است زیرا تنها اوست که حلقه ازدواج به دست دارد. حلقه ازدواج ممکن است در نگاه اول خیلی واضح به نظر نرسد اما اگر خوب به تصویر زیر دقت کنید می بینید که این زن یک حلقه به دست دارد که با حلقه آقای معما کاملاً تطبیق دارد.

25

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *