تیتر خبرها

معرفی بهترین تورهای باکو + قیمت

معرفی بهترین تورهای باکو + قیمت

گردشگری تفریحی است که طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا دارد. همانند سایر نقاط جهان، درون کشور عزیزمان ایران نیز افراد بسیار زیادی وجود…

گردشگری تفریحی است که طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا دارد. همانند سایر نقاط جهان، درون کشور عزیزمان ایران نیز افراد بسیار زیادی وجود دارند که گردشگری را دوست دارند. مقاصد گردشگری بسیار فراوان و متنوع هستند. شاید بتوانیم ادعا کنیم که اگر فردی از اول تا آخر عمرش نیز مشغول گردشگری باشد، باز هم نقاطی از دنیا باقی می­­مانند که این فرد موفق به تماشای آن­ها نمی­شود.

بسیاری از مردم با علم به این موضوع، سعی می­کنند تا با دقت زیادی مقصد گردشگری خود را انتخاب کنند. کشور­های همسایه ایران به ­ویژه ترکیه و جمهوری آذربایجان همیشه دو مقصد گردشگری پرطرفدار در صنعت توریسم ایران بوده ­اند. امروزه نیز مانند گذشته، سفر به این دو کشور محبوبیت بسیار زیادی بین مردم ایران دارد. باکو، شهری بندری و بسیار زیباست که پایتخت کشور آذربایجان محسوب می­شود. اگر شما نیز از علاقه ­مندان به این شهر دیدنی هستید، با ما همراه شوید تا در این مقاله بهترین تور های باکو را بررسی کنیم. همچنین می­توانید با مراجعه به وب­سایت علی­ بابا نام خود را در تور باکو هوایی ثبت کنید. علاوه بر آن برای دیدن قیمت تور بدروم  و تور ازمیر و هر تور دیگری میتوانید به علی بابا سری بزنید.

تور باکو هوایی

سفر هوایی بسیار لذت­ بخش و راحت است. این نوع از مسافرت، کوتاه، نشاط­ آور و به­ دور از هر گونه دردسر معمول در سفرهای زمینی است. با این وجود، تور باکو هوایی هزینه تمام شده بالاتری از انواع دیگر تورهای باکو برای شما به ارمغان می ­آورد. البته توجه داشته باشید که هزینه تور باکو هوایی، بسته به مدت زمان اقامت شما، نوع و کیفیت هتل شما، شرکت هوایی طرف­ حساب شما و … متغیر است و نمی توان یک قیمت دقیق را برای آن اعلام کرد.

اگر بخواهیم هزینه تور باکو هوایی را بررسی کنیم، بهتر است آن را به صورت یک محدوده اعلام کنیم. کمترین هزینه تور باکو هوایی در حال حاضر از مبلغ ۱۶ میلیون تومان آغاز می شود. این تور با هواپیمای شرکت مسافربری ایران ایرلاین انجام می ­شود و مدت زمان اقامت شما در شهر باکو نیز ۵ روز و ۴ شب است.

متاسفانه در حال حاضر تورهای کوتاه ­تر با همین مشخصات موجود نیستند. تورهای کوتاه ­تر مانند تور سه روزه باکو، با شرکت ­های هواپیمایی و هتل ­های دیگری انجام می­شوند. کمترین مبلغ برای تور سه روزه باکو در حال حاضر ۱۶ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان است. با افزایش مدت زمان اقامت، هزینه شما نیز افزایش می­یابد.

معرفی بهترین تورهای باکو + قیمت

تور باکو هوایی با مدت زمان اقامت هفت روزه، از قیمت های نزدیک به ۱۸ میلیون تومان آغاز می­شوند. تور باکو هوایی هفت روز و هشت شب با شرکت هواپیمایی ایران ایر، در حال حاضر ۱۸ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان برای هر شخص استو توجه داشته باشید که در محاسبه هزینه­ ها، هزینه­ های اضافی مانند هزینه ویزا و… را نیز در نظر بگیرید تا در حین سفر دچار مشکلات مالی غیرمترقبه نشوید.

تور باکو زمینی

تورهای زمینی معمولا به علت مدت زمان رفت­ و­آمد، مدت اقامت کمتری دارند. عمده تورهای باکو زمینی موجود در بازار گردشگری ایران، اقامت سه روزه دارند. اطلاعات کاملی درمورد قیمت این تورها به تومان در دست نیست و اکثر برند های برگزارکننده تورهای زمینی، هزینه خود را به دلار اعلام کرده اند.

مانند آنچه که درمورد تور باکو هوایی وجود داشت، هزینه تور زمینی نیز بسته به روش رفت­و­آمد و … در بازه­ های مختلفی متغیر هستند. هزینه رفت­ و­آمد تا مرز باکو در بسیاری از این موارد بر عهده خود شماست و محل شروع تور، در نقطه مرزی ایران و آذربایجان است. در این صورت می­توانید از روش های حمل­ و­نقل کم ­هزینه ­تر استفاده کنید تا هزینه نهایی کمتر شود. قیمت اقامت سه روزه در باکو در تورهای زمینی به شرح زیر است:

اقامت سه روز و سه شب در هتل پنج ستاره

کف قیمت (اتاق یک نفره) حدود ۱۵۵ و سقف قیمت (اتاق دو نفره) نیز حدود ۱۸۵دلار است. با توجه به ارزش دلار در تاریخ نگارش این مقاله، هزینه اقامت شما در بازه بین پنج الی شش میلیون تومان متغیر خواهد بود. توجه داشته باشید که هزینه­ های دیگر سفر مانند هزینه­ های رفت ­و­آمد و ویزا در این مبلغ لحاظ نشده اند.

اقامت سه روز و سه شب در هتل چهار ستاره

کف قیمت (اتاق یک نفره) حدود ۱۳۵ و سقف قیمت (اتاق دو نفره) نیز حدود ۱۵۵دلار است. با توجه به ارزش دلار در تاریخ نگارش این مقاله، هزینه اقامت شما در بازه بین چهار الی پنج میلیون تومان متغیر خواهد بود. توجه داشته باشید که هزینه­ های دیگر سفر مانند هزینه­ های رفت­ و­آمد و ویزا در این مبلغ لحاظ نشده اند.

اقامت سه روز و سه شب در هتل سه ستاره

کف قیمت (اتاق یک نفره) حدود ۱۲۵ و سقف قیمت (اتاق دو نفره) نیز حدود ۱۴۵دلار است. با توجه به ارزش دلار در تاریخ نگارش این مقاله، هزینه اقامت شما در بازه بین چهار الی چهار و نیم میلیون تومان متغیر خواهد بود. توجه داشته باشید که هزینه­ های دیگر سفر مانند هزینه­ های رفت­ و­آمد و ویزا در این مبلغ لحاظ نشده اند.

معرفی بهترین تورهای باکو + قیمت

هزینه های محاسبه نشده در مبلغ تورها

حتما به خاطر داشته باشید که هزینه نهایی تور برای شما بیش از مبلغ اعلام شده خواهد بود. زیرا همیشه در طول سفر شما با مسائلی مانند هزینه رفت ­و­آمد، هزینه خرید و … روبه ­رو می­شوید. در ضمن توجه داشته باشید که بخشی از هزینه ­های سفر قبل از شروع سفر پرداخت می­شوند. برای مثال شما قبل از سفر به باکو، حتما باید ویزای کشور آذربایجان را دریافت کرده باشید. این کار می­تواند برای شما بین یک الی دو میلیون تومان خرج داشته باشد. برای اطلاع از هزینه و نحوه دریافت ویزای باکو، به وب­سایت علی­ بابا مراجعه کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *