مهم ترین خبرهای نقل و انتقالاتی پرسپولیس شنبه ۱۵ مرداد

1659659060 210 پرسپولیس

مهدی تارتار که رابطه بسیار خوبی با گل محمدی دارد در تماس تلفنی از دوست خود خواسته است در صورت امکان، تمیروف را به ذوب آهن بدهد.

مهاجم ملی پوش ازبک که گفته می شد در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته است با نظر یحیی گل محمدی به ایران برگشت و در تمرینات سرخپوشان شرکت کرد. تمیروف در بازی‌های دوستانه پرسپولیس نیز نمایش خوبی ارائه داده و موفق به زدن گل‌های متوالی شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ اگر یحیی گل محمدی نتواند دو مهاجم گلزن خارجی پیدا کند، آن گاه شرزود تمیروف را از لیست خود خارج خواهد کرد. جالب آن که تیم پیکان و مجتبی حسینی نیز خواستار خرید این مهاجم‌ازبک از پرسپولیس هستند و باید دید در روزهای آتی چه اتفاقی خواهد افتاد.

مهاجم سابقا مدنظر پرسپولیس به تیم رقیب فولاد در لیگ قهرمانان آسیا پیوست.

باشگاه پرسپولیس از ماه گذشته به دنبال جذب یک مهاجم خارجی است تا خط حمله اش را برای فصل جدید تقویت کند.

یکی از اصلی ترین گزینه های پرسپولیس برای تقویت خط حمله اش کاسیانو مهاجم برزیلی بود که بعد از مذاکرات بلندمدت بر سر مسائل مالی توافق بین طرفین حاصل نشد.

مهاجم برزیلی از ایران به عربستان تغییر مسیر داد و به تیم الفیصلی عربستان که به تازگی به دسته پایین تر سقوط کرده، ملحق شد.

طبق اعلام باشگاه الفیصلی عربستان قرارداد این مهاجم برزیلی یک ساله و قابل تمدید برای سال دوم است.

یک مهاجم برزیلی به پرسپولیسی‌ها جواب منفی داد تا پرونده انتقال او به جمع سرخپوشان منتفی شود و سراغ مهاجم دیگری بروند.

 

بنا به گفته برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس زمینه جذب یک مهاجم خارجی برای حضور در این تیم فراهم شده و اگر اتفاق غیرقابل پیش‌بینی رخ ندهد این بازیکن که احتمالا اروپایی هم خواهد بود طی روزهای آینده وارد تهران خواهد شد تا کار خود را زیر نظر یحیی گل‌محمدی آغاز کند.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در هفته‌های اخیر مذاکراتی با بازیکنان زیادی برای حضور در این تیم انجام داده بود اما هر یک به دلیلی منتفی شد تا جذب مهاجم تبدیل به یک پروسه برای این باشگاه شود. در این بین گفته شد که حتی برخی از این بازیکنان خارجی را برای حضور در ایران ترسانده بودند تا آنها به پرسپولیس نیایند.

یکی از این بازیکنان یک مهاجم برزیلی به نام ادو بود که مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار داشت. مذاکرات خوبی هم بین طرفین انجام شد اما در حالی که این بازیکن به صورت تلویحی موافقت خود را برای حضور در پرسپولیس اعلام کرده بود اما خبر از پیشنهاد از لیگ عربستان و فرانسه برای خود را مطرح کرد تا به همین خاطر حضور این بازیکن هم در پرسپولیس منتفی شود.

این بازیکن درخواست‌هایی همچون پاس گل، گلزنی، گرفتن پنالتی، تعداد بازی و … را مطرح کرده بود که پرسپولیسی‌ها این موضوع را هم پذیرفته بودند اما در نهایت جذب این بازیکن در روزهای قبل با مشکل روبه‌رو شد تا این بار مسئولان این باشگاه سرخ‌پوش به دنبال آوردن بازیکنی از اروپا باشند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715264976 2022299

بهترین فونت های فارسی برای استفاده در اپلیکیشن اینشات + آموزش استفاده

در این پست بهترین فونت های فارسی برای استفاده در اپلیکیشن اینشات + آموزش استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *