تیتر خبرها

مهاجم بارسلونا ۲ جلسه محروم شد

فران تورس و استفان ساویچ، از همراهی تیم‌شان در دو دیدار بعدی محروم خواهند بود.

دقایق پایانی بازی یکشنبه شب اتلتیکو مادرید و بارسلونا با تنش و درگیری بسیاری همراه بود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ اوج این تنش را در دقیقه ۲+۹۰ شاهد بودیم؛ جایی که یک درگیری شدید بین فران تورس و استفان ساویچ به وجود آمد و بعد از اجرای چند فن کشتی فرنگی و کشتی کچ توسط بازیکنان دو تیم به اخراج هر دو نفر انجامید.

1790425

فران تورس که در دقیقه ۵۷ به جای آنسو فاتی وارد زمین شده بود، در گوشه ای از میدان بر سر تصاحب توپ وارد یک درگیری همه جانبه با ساویچ شد. در این درگیری انواع فنون قانونی و غیرقانونی را شاهد بودیم؛ چنگ زدن، سیلی زدن، کشیدن مو، ضربه با آرنج و حتی گاز گرفتن! در شرایطی که بعد از رخ دادن این اتفاق، شاهد ادامه درگیری بین دیگر بازیکنان دو تیم بودیم، خوزه مونوئرا، داور بازی، تصمیم گرفت تورس و ساویچ را با کارت قرمز جریمه کند.

1790426

 داور در گزارش خود از دعوای این دو بازیکن نوشته بود که آنها در شرایطی که جدال بر سر توپ نبود، با یکدیگر درگیر شده و با گرفتن گردن یکدیگر برای ثانیه هایی جو بازی را مختل کردند.

امروز حکم نهایی دو بازیکن اعلام شد و آنها ۲ جلسه محروم خواهند بود. به این ترتیب تورس دو بازی بعدی بارسا برابر ختافه در نوکمپ و خیرونا(زمین حریف) را از دست خواهد داد و ساویچ نیز نمی تواند اتلتیکو را برابر آلمریا و وایادولید همراهی کند.

لازم به ذکر است که بارسلونا در دو بازی بعدی روبرت لواندوفسکی را نیز به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *