مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان مصدوم شد

رویس

مارکو رویس به دلیل مصدومیت یک ماه‌ به دور از میادین خواهد ماند و به این ترتیب همچنان شانس حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد.

روز گذشته در دقیقه ۳۰ دیدار دورتموند و شالکه در سیگنال ایدونا پارک بود که مارکو رویس در برخوردی اتفاقی با مدافع حریف، از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و با برانکارد از زمین بیرون رفت. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در ابتدا گفته شد که او ممکن است جام جهانی را از دست بدهد اما حالا خبر می‌رسد که این مهاجم ۳۳ ساله همچنان شانس همراهی تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد.

امروز سباستین کِل، مدیر ورزشی دورتموند، گفت که رویس تنها به مدت سه تا چهار هفته به دور از میادین خواهد بود و شانس حضور در جام جهانی را خواهد داشت. همچنین اسپورت وان آلمان هم گزارش داد که مارکو رویس به دلیل این مصدومیت، تنها بازی‌های پیش‌روی تیم ملی آلمان مقابل تیم‌های مجارستان و انگلیس در لیگ ملت های اروپا را از دست خواهد داد. او می تواند یک ماه بعد به شرایط بازی برسد و در صورت صلاحدید کادر فنی تیم ملی آلمان، در فهرست نهایی برای جام جهانی نیز قرار بگیرد.

ویس پیش از این جام جهانی ۲۰۱۴ و یورو ۲۰۱۶ را به دلیل مصدومیت‌های لحظه آخری از دست داده بود و بعد از همراهی تیم ملی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۸، ترجیح داد در یورو ۲۰۲۰ تیم ملی کشورش را همراهی نکند. رویس برای حفظ آمادگی جسمی، پیش از یورو ۲۰۲۰ به یواخیم لوو اعلام کرده بود که او را در فهرست تیمش قرار ندهد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715169637 2018244

ولادت حضرت معصومه ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک روز دختر

در این پست ولادت حضرت معصومه ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک روز دختر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *