مهمترین خبرهای نقل و انتقالاتی استقلال جمعه ۲۴ تیر

1657870941 196 استقلال

باشگاه استقلال برای نقل و انتقالات تاکنون از شش سهمیه لیگ برتری خود استفاده کرده است.

استقلالی‌ها در شروع نقل و انتقالات تابستانی فعالیت زیای نداشتند که با خرید سجاد شهباززاده، رضا میرزایی، امید حامدی‌فر، محمد حسین زواره‌ای، محمد حسینی و پیمان بابایی تا این لحظه بیشتر سهمیه‌های لیگ برتری خود را استفاده کرده‌اند که که هر ۶ بازیکن ایرانی و سهمیه لیگ برتری و از این ۶ بازیکن ۴ نفر بزرگسال و ۲ نفر سهمیه زیر ۲۳ سال هستند..

به گزارش «شایانیوز» به نقل از همشهری آنلاین؛ آبی‌پوشان برای فصل پیش رو بیشتر تمرکز خود را روی حفظ شاکله اصلی گذاشتند البته تا به امروز بازیکنانی نظیر وریا غفوری، محمد دانشگر و رودی ژستد به طور قطعی از این تیم جدا شده‌اند و گفته می‌شود امیر حسین حسین زاده هم در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

این لیست نشان می‌دهد استقلالی‌ها از ۶ سهمیه از ۷ سهمیه لیگ برتری خود استفاده کرده‌اند و اگر قصد خرید بازیکن جدید دیگری داشته باشند، تنها یک بازیکن از لیگ برتر می‌توانند به خدمت بگیرند و سایر خریدهای آنها یا باید بازیکن خارجی باشد، یا بازیکنان ایرانی که در لیگ‌های خارج از کشور شاغل بودند و یا از تیم‌هایی از لیگ‌های پایین‌تر از لیگ برتر.

در سبد خرید کنون استقلال اسم بازیکنانی مثل محمد محبی، کاوه رضایی، سامان فلاح و محمد نادری به چشم می‌خورد که در بین این نفرات تنها سامان فلاح سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715004459 2020833

راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران

در این پست راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *