نقشه تازه ساپینتو در استقلال

ساپینتو ممکن است تغییراتی در ترکیب تیم استقلال برای بازی با هوادار ایجاد کند.

بیشتر تیم ها به خصوص در استادیوم آزادی در برابر تیم های استقلال و پرسپولیس ارایه گر بازی دفاعی هستند و می آیند، با تاکتیک دفاع و ضد حمله به یک امتیاز دست یابند و برخی از تیم ها وقت کشی را هم چاشنی این بازی می کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از برنا؛ نه استقلال می تواند به این سبک از بازی ایراد بگیرد و نه پرسپولیس و تنها راه حل عبور از بحران یادگیری عبور از این شیوه از بازی است. استقلال در هفته های اخیر نشان داده در مواجه با این شیوه از بازی برای گلزنی دچار مشکل می شود. شاگردان ریکاردو ساپینتو در مصاف با پیکان – فولاد و آلومینیوم اراک در استادیوم آزادی در کسب سه امتیاز موفق نبوده اند. بر همین اساس ممکن است ریکاردو ساپینتو برای بازی با هوادار تغییراتی در ترکیب تیمش در فاز تهاجمی ایجاد کند و یا حتی ممکن است ایده های جدید منجر به تغییر شیوه بازی آبی ها شود.

سرمربی پرتغالی در دیدار آلومینیوم اراک از بازیکنانی چون صالح حردانی، امیر علی صادقی، ابوالفضل جلالی، امیر ارسلان مطهری، سجاد شهباززاده،آمانوف و … که می توانند در فاز تهاجمی به تیم کمک کنند در ترکیب ثابت استقلال بهره نبرد اما این بازیکنان در ادامه مسیر شانس بیشتری برای بازی پیدا خواهند کرد و شاید ریکاردو سایپنتو در خط هافبک تیمش نیز تغییراتی ایجاد کند. ضمن اینکه به نظر می رسد ریکاردو ساپینتو در پنجره زمستانی خریدهای جدیدی برای تیمش به خصوص در فاز تهاجمی داشته باشد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714901874 2020378

۴ روش برای جذاب‌تر کردن روشنایی آشپزخانه

در این پست ۴ روش برای جذاب‌تر کردن روشنایی آشپزخانه را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *