چهره فوق العاده یونیک ترانه علیدوستی با یه قبل و بعد آرایش؛ گوشوارش قد لوستر خونه ماس!

ترانه علیدوستی از بازیگرای جذابیه که البته این روزا به شدت سکوت رو انتخاب کرده و مورد غضب فالووراش قرار گرفته!

شایانیوز- ترانه علیدوستی از بازیگرای خیلی مشهوریه که دیگه خودتون بهتر میدونید چقدر شهرت داره! ترانه علیدوستی همانند همه بازیگران سینما و تلویزیون کارش رو خب از جایی شروع کرد و از شکم مادر زاییده معروف به دنیا نیومد! “من ترانه ۱۵ سال دارم” اولین کاری بود که ترانه علیدوستی در آن به شدت دیده شد که البته اون زمان سن و سالی بسیار کم داشت اما با این حال تونست از عهده کارش که اتفاقا نقش اصلیم بود به خوبی بر بیاد!

ترانه عیلدوستی از دسته هنرمنداییه که این روزا چندان پست و استوری نمیذاره و ظاهرا خانوم بازیگر که ادعایی فراوون داشتند حالا از بی سر و صدا ترین ها شدند! ترانه علیدوستی چهره ای نچرال داره که خب نشون میده ایشون اعتماد به نفس بالایی نسبت به چهرش داره چرا که این روزا خانومای بازیگر دیگه به قدری با عمل و آرایش خودشون رو تغییر میدن که به کلی تبدیل به چهره ای دیگر میشن و با اونچه که مثلا چند سال پیش بودند زمین تا آسمون متفاوتند!

اما ترانه خانوم همون ترانه کوچولوی فیلمی هستش که در ابتدای متن اسمش رو بردیم. در ادامه میخوایم دو تصویر از نو میکاپ و با میکاپ خانوم بازیگر رو ببینیم که اتفاقا در پستاشون کنار هم قرارشون داده و در نوع خودش جالب بود!

Untitled

حرکت عجیب ترانه علیدوستی تو فستیوال وقتی یه راست از خواب بیدار شد و اومد! یا خدا

گفتیم که ترانه علیدوستی ذاتا این مدلیه که نچرال دیده شدن رو بیشتر دوست داره اما این روند تا جایی جذابه و بهتره که ایشون به عنوان یک خانوم گهگاهی هم از میکاپ های هرچند کم اما زیبا استفاده کنند.

مثلا همین جشنواره کن که مدتی پیش برگذار شد رو به یاد دارید؟ ترانه علیدوستی با دو استایل دیده و حاضر شد که در هر دو اونها هم میکاپی درست درمون و زیبا نداشت. این بازیگر انگاری عمدا در این مراسم اونقدری بد تیپ و شلخته حضور پیدا کرد که تا مدتها سوژه اصلیه اخبار سلبریتی ها بود.

مثلا در ادامه مشاهده می کنید که ترانه علیدوستی هیچ میکاپ تخصصی و زیبایی نداره و انگاری همونطور که از خواب بیدار شده لباس رو به تن کرده پاشده اومده مراسم!! این در حالیه که ایشون به عنوان نمانده و هنرمند از سمت ایران رفتند و بهتر بود با چهره ای بهتر حاضر شوند.

1226826_246

لباس-ترانه-علیدوستی-در-فرش-قرمز-کن

وقتی ترانه علیدوستی هرچی میگذره بدتیپ تررر میشه!

این تنها ایراد ترانه علیدوستی نبود و خانوم بازیگر در انتخاب و سایز لباس هم مورد سوژه قرار گرفتند.

قطعا بازیگران هم خیاط و طراح و هم آرایشگر مخصوص خودشون رو دارن اما انگاری برخی از اونها این اشخاص رو از تو آموزشگاه کشیدن بیرون و طرف هنوز کامل یاد نگرفته حتی چجوری سایز بزنه! چه برسه به دوخت درست و تمیز!

البته که ترانه علیدوستی همانند نوید خان در سال های گذشته عملکرد جذاب تری در انتخاب استایل از خودش نشون میداد اما انگاری برخی از بازیگران ایرانی وقتی شاخ تر میشن بد لباس تر میشن، جهت متفاوت بودن!!! در ادامه یه مقایسه ریز ببینیم که گویای همه چیز هست.

f27-3

بیوگرافی جالب ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی متولد ۲۲ دی ۱۳۶۲ در تهران، بازیگر است. دیپلم کامپیوتر می باشد و در مدرسه رشته تجربی خوانده است به زبان انگلیسی مسلط است. این بازیگر زن بازی در تلویزیون را خیانت می داند و بر این عقیده است که: قبلاً هم گفته‌ ام که کار نمی کنم و انتخابم را کرده‌ ام، حتی سریال‌ های سطح بالاتر ما نهایتاً دستخوش یک جهت گیری بی‌ موردی در پخش می‌ شوند.

کودکی-ترانه-علیدوستی

فوت برادر ترانه علیدوستی در چهارشنبه سوری

ترانه علیدوستی دارای یک برادر به نام پویان بود که سال ۱۳۸۳ در مراسم جشن چهارشنبه سوری بخاطر انفجار مواد محترقه فوت کرده است. این ماجرا حوالی زمانی رخ داد که ترانه مشغول بازی در فیلم چهارشنبه‌سوری اصغر فرهادی بود.

ازدواج ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی تابستان ۱۳۹۰ در ۲۶ سالگی با آقای علی منصور ازدواج کرده و یک دختر به نام حنا دارد. همسر ترانه علیدوستی تجربه بازیگری دارد و در فیلم سینمایی من به کارگردانی سهیل بیرقی نقش شخصیتی به نام مجتبی براتی را بر عهده داشت. 

ترانه علیدوستی و دخترش حنا
ترانه علیدوستی و دخترش حنا
لیلا-حاتمی-و-علی-منصور
لیلا حاتمی و علی منصور در فیلم سینمایی من

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714638098 2019068

با سریع ترین روش های کاهش وزن آشنا شوید

در این پست با سریع ترین روش های کاهش وزن آشنا شوید را در اختیارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *