نیکبخت و زنش با کلی ژل و بوتاکس رفتن قاطی مدلااا؛ جفتی فیسارو کوبیدن از نو ساخیدن!

علیرضا نیکبخت و همسرش هر دوتاشون این روزها یک کار خفن و پر پول دارن اونم تبلیغ کردنه. آقا شده سفیر یه برند فرش و خانوم هم شده مدل و مانکن

شایانیوز- علیرضا نیکبخت واحدی جزو اون فوتبالیست هایی که همیه حاشیه اش به متن قلبه داشت و باوجود اینکه سال ها هم در استقلال بود و هم در پرسپولیس توپ زد و بیش از ۷۰ بازی ملی هم در کارنامه دارد اما به خاطر همین حواشی افتخار حضور در جام جهانی را پیدا نکرد. آقای فوتبالیست در واقع جزو لیست انتخابی برانکو برای جام جهانی ۲۰۰۶ بود اما به اعتراف خودش خود را به مصدومیت زد و تا از لیست خط بخورد! دلیل این موضوع هم علاقه نداشتن نیکبخت به نیمکت نشینی بود!

هر چه بود فوتبال آقای پرحاشیه اوایل دهه ۹۰ به پایان رسید و بعد از آن نیکبخت به جرگه مربیان پیوست ستاره سابق سرخابی ها در دو تیم دسته اول به عنوان دستیار حضور داشت یکی سرخپوشان پاکدشت و دیگری هم چوکای تالش که البته هیچ کدام از این همکاری ها به سال نرسید و علیرضا خیلی زود عطای مربیگری را به لقایش بخشید.

نقطه عطف زندگی نیکبخت اما ازدواج او با مونا نیکی بود. علیرضا نیکبخت بعد از اینکه یکبار سابقه ازدواج ناموفق داشت و حتی کلی هم تو ماجرای ازدواج اولش از لحاظ مالی متضرر شده بود بهمن ۹۹ دوباره ازدواج کرد. نیکبخت بعد از ازدواج با مونا خانوم وارد عرصه مدلینگ و تبلیغات شد به نحوی که این روزها حتماً تبلیغات مهد فرش رو با حضور ایشون تو رسانه ملی دیده اید.

ویدیویی از جشن عروسی علیرضا نیکبخت

نیکبخت یا خانومش کی اون یکی رو برد تو کار تبلیغات؟

علیرضا نیکبخت و خانومش هر دوتاشون این روزها زدن تو کار تبلیغات یکی تو تلویزیون و دیگری تو فضای مجازی. در مورد نیکبخت که خوب گفتیم براتون با یه برند فرش قرارداد میلیاردی بسته و براشون تبلیغ می کنه. مونا خانوم هم تو اینستاگرام حسابی سرش گرمه و هم خودش آنلاین شاپ داره و هم به عنوان مدل میره سالن های زیبایی و مزون و براشون تبلیغ می کنه.

اینکه نیکبخت اول رفت تو کار تبلیغ یا خانومش خیلی مشخص و البته مهم نیست اما به حال مدلینگ و تبلیغات حالا شده شده اصلی خانوم و آقای نیکبخت.

وقتی بری تو پیج زن نیکبخت هوش از سرتون می پره!

اگه یه سر به پیج مونا نیکبخت بزنید قشنننگ سبک کار ایشون رو متوجه میشین که در چه حد اهل انتشار فیلم و عکس های لاکچری طور هستند و امکان نداره یه عکس حتی کم آرایش از ایشون ببینید چه برسه به بی آرایش که خب این نشون میده اعتماد به نفس کافی وجود نداره و همچنان با کلی عمل و ژل باز هم بدون میکاپ غلیظ و فیلتر عکس و فیلم نمیذارن و هم اینکه پیج شده پررر از سوپرایز های وقت و بی وقت و این مدلی!

ohoih

وقتی نیکبخت و زنش کلاً فیس رو از نو ساخت!

مونا نیکبخت از اون دسته خانومایی هست که شدیدا علاقمند به کارای زیبایی و عمل جراحی و کلا بکوب بساز های چهره ای هستش و فِیس خودش رو هم یه دور زده ترکونده و از نو ساخته!

 مونا خانوم اما انگاری از حد و حدود خیلی موارد رو گذرونده در حتی که گونه هایی همچون توپ کار گذاشته داره با لب هایی پفکی و دندون هایی همچون برف! که خب همین موارد باعث شده تا خیلی از کاربران ایشون رو زیبا ندونن بلکه عروسکی خطاب کنن!

sds

mona_onlineshoppp_1662661845

علیرضا نیکبخت خودش هم کلی عمل زیبایی و تزریق بوتاکس و ژل کرده حالا در مدلینگ فعالیت دارد و به عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای معروف همکاری دارد. وی تجربه بازیگری نیز دارد و از طریق خانم سپیده میرحسینی برای حضور در یک فیلم کوتاه به عنوان مدل و مانکن انتخاب شده بود که قرار بود در جشنواره کن به نمایش دربیاید که گویا این اتفاق محقق نشد.

15415495



منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715100156 2021433

اجاره سالن همایش، سمینار و کنفرانس در سلام حرفه ای + [مشاوره رایگان]

در این پست اجاره سالن همایش، سمینار و کنفرانس در سلام حرفه ای + [مشاوره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *