تیتر خبرها

هَپی مپی خفن "اکرم محمدی" با یه استایل دهن وا کُن؛ تو ۶۵ سالگی چه عجیییب فشن مشن شدن!

اکرم محمدی بازیگر مشهور و محبوب ایرانی می باشد که اینبار جشن تولدی مختلط گرفت با استایلی تینیجر طوررر!

شایانیوز- همیشه بازیگرای جَوون نیستن که مورد توجه میگیرن واسه شکل و شمایلی که دارن و میشن سوژه؛ بلکه گاهی برخی از بازیگرای سن و سال در و حتی سن بالامون هستند که به واسطه ظاهر عجیبی که برای خود میسازن میشن بولد و البته قاطی جنجالات! مثل یکی از اونها اکرم محمدی می باشد که یکی از هنرمندان جذاب و دوست داشتنی و مشهور ایرانیه که سابقه بازیگری بسیااار زیادی داره و از جَوونی در این عرصه حضور داشته. اما حالا می بینیم اکرم محمدی هر چقدر از اون طرف تو کار کمرنگ شده در اینستاگرام و فضای مجازی پررنگ تر شده. اکرم محمدی در سریال “ستایش” نقش خانوم بزرگ رو ایفا کرد که خب با توجه به شخصیتی که داشت تونست این کاراکتر رو به خوبیه تمام به تصویر بکشه.

akammohammadi-photokade-com-3

تولد مختلط اکرم محمدی با تیپای ژیگول!

اکرم محمدی از هنرمندان دهه سی می باشد که هوداران بسیاری داره اما خب این مدلی نیست که دم به دقیقه تو حواشی سلبریتیا دیده بشه، اما ناگفته نمونه همونطور که ابتدا هم اشاره کردیم از بازیگران بی حاشیه هم نیست و جلب توجه خاص خودش رو داره. مثلا به تازگی تولد ۶۵ سالگی این هنرمند عزیز کشورمون بود که با ظواهر ژیگول طوری که داشت به شدت مورد توجه قرار گرفت. در ادامه مشاهده می کنید تصاویری از اکرم بانو در حالی که حسابی سوژه شد.

Untitled

160035_130

160032_537

میانسالی یعنی تیره پوشیدن؟ خیررر از اکرم بانو باید گرفت

البته که قرار نیست وقتی بانو و یا آقایی به سن و سال افتاد دیگه دل جَوونی نداشته باشه و یا اصلا مرزبندی کنه که چون من دیگه سنم رفته بالا پس باید حتمااا از تیپ و ظواهر رنگ تیره و خیلی خشک استفاد کنم! خیر! 

بلکه اتفاقا اگه روحیش رو داشته باشه شخص به زیبایی تمام میتونه استایل هایی رو انتخاب داشت باشه که تینیجر طور هستند، چرا که زندگی فقط یکبار اتفاق میوفته پس چه بهتر اونطور که دوست داریم زندگی کنیم، البته بدون آسیب رسونی به دیگران!

اکرم+محمدی

Untitled (1)

چرا خانومای میکاپ آرتیست طالب بانوان میانسال برای مدل هستن؟!

البته که احتمالا با دیدن تصاویر بالایی تعجب کرده باشید چرا که خانوم بازیگر ۶۵ ساله ما به یکباره با استایل و چهره ای سی سال جَوون تر دیده میشه.

خب از دیگر مواردی که اکرم محمدی و خانومای بازیگر در چند سال اخیر خیلی درش دیده میشن داستان مدل شدن برای مزون ها و سالن های ارایشی می باشد. مثلا سالن ارایشی ایکس و ایگرگ از بانوان بازیگر دعوت میکنه تا بیان و به عنوان مدل ارایشی حضور پیدا کنند. اما شاید براتون سوال بشه چرا خانومای جَوون تر نه؟ که خب در پاسخ باید بهتون بگیم وقتی یک خانوم با چهره عملی و جَوون بره زیر دست ارایشگر کار اون میکاپ ارتیست راحت تره و یا یک بانو با چهره ای سن و سال دار و گرد میانسالی؟!

قطعا پوشوندن چین های چهره اگه به خوبی باشه میتونه خیلی زیاد بر روی مخاطب تاثیر بذاره و جذب مشتری بالاتر داشته باشه.

اکرم-محمدی

اکرم محمدی اول عروس شد بعد معروف!

اکرم محمدی متولد ۶ مرداد ماه سال ۱۳۳۷ در شهر تهرانه. او تا مقطع دیپلم تحصیل کرده و پس از اون وارد عرصه تئاتر شد و بازیگری رو از این راه آغاز کرد. اولین نقشی که باعث شد او توانایی هاش رو به سینمای ایران بشناسونه، نقشی بود که در سریال بی نظیر “مادر” به نمایش گذاشت و پس از اون با نقش عروس در سریال “پدر سالار” شهرتی فوق العاده کسب کرد.

اکرم خانوم چندین سال قبل با مجید جعفری ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دختری به نام مرواریده که او هم در حرفه بازیگری مشغول فعالیته. البته زندگی زناشویی اکرم محمدی سرانجام به جدایی ختم شد.

akram-mohammadi

350978_689

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *