واسه خوشتیپی باید قواعد ست کردن بدونی؛ رنگ مانتوت رو بگو تا رنگ شلوار و روسریت بگم

برای داشتن یه استایل شیک و جذاب باید رنگ شناسی هم بدونید یعنی باید بدونید که کدوم رنگ ها کنار هم جذاب میشن.

شایانیوز- چی بپوشیم سوال پر تکراریست که زیاد از خودمون می پرسیم. البته توی دل این سوال دو تا سوال نهفته است اول اینکه کدوم لباس (مثلا کدوم مانتو رو) بپوشیم بعد از گذشتن از این مرحله تازه میرسیم به این قسمت که حالا بقیه آیتم ها رو از چه رنگ هایی انتخاب کنیم تا در نهایت یه استایل شیک و جذاب داشته باشیم. با خوندن این سه خط احتمالا به این نتیجه رسیدید که خوشتیپ بودن همین جوری الکی به دست نمی یاد و برای داشتن یه استایل جذاب باید رنگ ها رو بشناسید و بدونید که کدوم رنگ ها در کنار هم هارمونی جذابی رو ایجاد میکنن.

برای اینکه بتونید رنگ ها رو به بهترین نحو در کنار هم قرار بدید باید چرخه رنگ رو بشناسید. نمودار پایین رابطه‌ بین رنگ‌های اصلی، ثانویه و سوم رو نشون میده. رنگ‌های اصلی شامل قرمز، آبی و زرد هستند، رنگ های ثانویه از ترکیب دو رنگ اصلی تشکیل میشن مثل نارنجی که از ترکیب دو رنگ اصلی زرد و قرمز تشکیل میشه. در نهایت رنگ‌های سوم هم ترکیبی از رنگ های اولیه و ثانویه تشکیل میشن. در این چرخه به‌ طور معمول هماهنگ‌ترین رنگ‌ها در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و در اصطلاح به آن‌ها رنگ‌های مکمل می‌گویند.

Color-wheel

حالا شاید پیش خودتون بگید که کی حوصله داره ۲ ساعت بره نگاه کنه به چرخه رنگ و ببینه که کدوم رنگ ها با هم هارمونی جذابی دارن؛ اگه شما هم جزء این افراد هستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید شما فقط کافیه رنگ مانتو تون بگید ما بهتون میگیم که بقیه آیتم ها رو از چه رنگ هایی انتخاب کنید.

مانتوی مشکی با این رنگ ها خوشگل میشه

مشکی پرکاربردترین رنگ در کمد خانوم های ایرانیست چرا که برای هر موقعیتی مناسبِ و تقریبا به همه می یاد. خیلیا وقتی مانتوی مشکی میخرن پیش خودشون میگن که همه رنگا که با مشکی خوب میشه این جمله تا حدود زیادی درستِ اما مسلما مشکی در کنار بعضی رنگ ها جذاب تر میشه. اگه بخوایم چنتا از رنگ هایی که هامونی زیبایی رو با مشکی می سازن نام ببریم میتونیم به سفید، قرمز، کرم، طوسی و کالباسی اشاره کنیم.

IMG

یه عالمه ترکیب رنگی خوشگل واسه مانتوی سفید

پیدا کردن ترکیب‌های رنگی درست، مهم‌ترین قدم برای داشتن استایل جذابِ. سفید رنگی خنثی است که به راحتی با رنگ‌های مختلف قابلیت ست شدن داره و هر رنگی که باهاش ترکیب بشه رو به زیبایی نشون میده اما مسلما با بعضی رنگ ها جذاب تر میشه. به گزارش شایانیوز سفید در کنار رنگ‌های پاستیلی مثل آبی آسمانی، یاسی و صورتی بسیار جذاب میشه. اگه نمیخواین پالت رنگیتون خیلی روشن باشه رنگ هایی مثل زرد، نارنجی، سرمه ای، بنفش تیره، سرکه ای و قرمز هم در کنار سفید هارمونی زیبایی رو ایجاد میکنه.

vc

بلدی طیف های مختلف آبی رو خوشگل ست کنی؟

سرمه ای، آبی کاربنی، آبی روشن، آبی فیروزه ای، آبی آسمانی و آبی لاجوردی (نیلی) به عنوان طیف های مختلف آبی شناخته میشن. مانتو آبی با سایه های خودش به خوبی ست میشه. علاوه بر این با رنگ هایی مثل قرمز، زرد، بنفش، سبز، نارنجی، سرخابی و یاسی و همچنین رنگ های خنثی هم به خوبی ست بشه.

n

بهترین ترکیب رنگی برای مانتوی سبز

 مانتوی سبز رو با رنگ‌های زیادی می‌تونید ست کنید اما ترکیبش با زرد، نارنجی، بژ، صورتی، قرمز و آبی تیره مطمئنا از شما یه خانوم شیک پوش میسازه. رنگ های خنثی مثل کرم، سفید و مشکی هم در کنار سبز بسیار جذاب میشن.

o

اگه نمیدونی مانتوی قرمز با چی رنگایی ست کنی بیا تا بهت بگم

اگه یه مانتوی قرمز خریدید اما نمیدونید سایر آیتم ها رو چه رنگی انتخاب کنید باید بهتون بگیم که قرمز معمولا با رنگ های مشکی، سفید، زرد، کرم یا خاکی، شتری، آبی، طلایی، نقره ای، سبز، خردلی، صورتی، خاکستری و طوسی به راحتی ست میشه.

x

کرم با این رنگ ها عالی میشه

کرم علاوه بر مشکی و سفید با رنگ های مثل زرشکی، سبز، آبی، سرمه ای، نارنجی، صورتی و قهوه ای هم ترکیب جذابی رو میسازه. علاوه بر این ست کردن این رنگ با سایه های خودش یعنی نخودی، شتری و بژ هم نتیجه خوبی میده. پاستیلی ها هم گزینه بسیار خوبی واسه ست کردن با کرم هستند. نعنایی، صورتی کم‌ رنگ، آبی کم‌ رنگ، اسطوخودوس، هلویی و لیمویی بهترین رنگ‌های پاستلی برای ترکیب با کرم می باشند.

yu

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2014428

دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۲ دوم ( قسمت ۲ فصل ۳ پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۲ دوم ( قسمت ۲ فصل ۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *