وقتی "زیبا کرمعلی" جهت خاص بازی جا گوشواره سیب گُنده انداخت؛ چه آرایشگر اروپایی داره!

زیبا کرمعلی بازیگر زیبا چهره ای هستش که با عمل های زیبایی و کمی تا قسمتی آرایش به فیسش حسابی جلا میده و اینبار با گوشوارش سوژه شد.

شایانیوز- زیبا کرمعلی بازیگر جوان سینماست که نمیشه روش اسم از تلویزیون گذاش چرا که خانوم بازیگر تا به حال در جعبه جادو دیده نشده و کلا از همون ابتدا هم کار و بارش رو با بازی در فیلم و پرده نقره ای شروع کرد. زیبا کرمعلی در فیلم “لاتاری” به عنوان موضوع فیلم بازی کرد اما این مدلی بود که همون اول کشته شد و داستان حول و حوش خانوم بازیگر گشت، اما این سبکی که زیبا کرمعلی در حضور اولش پیش رفت چندان برای شهرت وی کارساز نبود و دیده شدن واقعی جایی بود که زبیا کرمعلی در کنار همزادش نازنین بیاتی در “دینامیت” حضور پیدا کرد.

زیبا کرمعلی در ابتدای ورودش از نظر بسیاری از مخاطبین شباهت زیادی به نازنین بانو بیاتی داشت و خیلیام بر این نظر بودند که زیبا خانوم از قصد با عمل زیبایی اینچنین کرده ام خب بعد تر مشخص شد که خانوم بازیگر چهره ای عمل کرده دارن اما نه به این منظور که شبیه به کسی بشه!!

در ادامه تصویری از زیبا کرملی مشاهده می کنید که گوشواره های سیب شکل خانوم بازیگر مورد توجه کاربران قرار گرفت.

iranian-actresses01-min

فیس ساده اما نایس زیبا کرمعلی که خیلی پر طرفدار شد!

خب برخی هستند به مانند رویا نونهالی که بیشتر تو نقشای منفی دیده میشن که البته برمیگرده به چهره ای که داره و چندان مثبت طور نیست! برخی هم هستند مثل فریبا نادری که هم منفی میتونن به خوبی مثل “ستایش” بازی کنن و هم مثبت مثل “از سرنوشت” و از طرفی هم یکسری از بازیگران مثل زیبا خانوم کرمعلی که کلااا مثبت طر دیده میشن حتی اگه قرتی مثل تو “دینامیت” باشه!

 از نکات جالب خانوم بازیگر اینه که انگاری اصلا نقشای خشن و منفی بهش نمیاد و همش تو فیلم منتظری تا یه جا مثبت شه! زیبا کرمعلی دارای فِیسی ساده و بی غل و غش هستش که باعث میشه هربار کاراکتری مثبت بهش بدن.

unknown_277856100_522082345938583_3308550646391390351_n+(1)

چهره عجیب زیبا کرمعلی که خیلی به اروپایی ها نزدیکه!

اما جدا از اینها چهره زیبا خانوم کرمعلی رو دیدین؟ همانند اروپایی هم کک و مک هایی در چهره داره که خب ایرانی ها عموما ندارن. اما زیبا کرمعلی تو بیشتر عکساش کک و مک داره که خب دقیق مشخص نیست برای خودشه یا خیررر!

مثلا مدتی پیش هم تصویری از خانوم بازیگر منتشر شد که در کنار آرایشگر خود بودن و هردو خانوم دون دون های زیادی بر روی گونه و صورت دارن!

اگه سری به پیج زیبا کرمعلی بزنید متوجه خواهید شد که این بازیگر در برخی از تصاویر خود صاااف صاف و تو برخیشونم پره از کک!

Untitled+(1)

غرور زیبا کرمعلی که تا شهرت و زیبایی پیدا کرد سر به فلک کشید!

زیبا کرمعلی از بازیگرای ساده و آرومی هستش که هنوز به حواشی ورود نکرده و مشخصه این خواسته خود خانوم بازیگره. اما مواردی که گفته شد تنها قسمتی از وجودیت زیبا کرمعلی می باشد در عوض خانوم بازیگر این روزا انگاری غرورم درونش ایجاد شده و حالا نگاهی از بالا به پایین داره، اونم تنها برای دو کار در کارنامه کاری! خب گفتیم که زیبا خانوم کرمعلی کمی تا قسمتی غرور وجودشون رو گرفته. مثلا مدتی پیش زیبا کرمعلی برای یکی از مراسمات سینمایی حضور داشت و خب طبق روال برای عکاسی میخواست حاضر بشه اما نکته ای که وجحود داشت این بود که خانوم خانوما در مقابل با خانوم عکاسی که سمتشون میره به شدت بی توجهی نشون میدن و در عوض برای کسایی که میخوان، خیلی خوش اخلاق میشن! انگاری هرکی میره تو قاب حالا چه تلویزیون و چه سینما، یادش میره خودشون تا همین دو روز پیش از مردم بود!

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *