پاشنه کفشای لوکس ساره بیات چه قدددی کشیدن تیز و بلند؛ زیادی راحته با شوشو خواهر!

ساره بیات بازیگر خوش استایل ایرانی می باشد که معمولا از پوشش های عجیب و تو چشم استفاده نمیکنه اما در عوض همیشه لوکس دیده میشه

شایانیوز- همه ما ساره بیات رو می شناسیم و اگه از پیگیر های سینمای ایران باشید قطعا میدونید که ساره بیات از جمله هنرمندانی در این عرصه می باشد که هم سابقه بازی در نقش طنز مثل فیلم “رحمان ۱۴۰۰” رو داره و هم کاراکترای جدی همانند سریال “عاشقانه” رو! البته که ساره بیات در این سریال شبکه خانگی به شدت تو چشم مخاطب منفور شد چرا که تونست به خوبی فرو بره تو نقش و به عنوان مامانِ پاپت حسابی بتازونه!

ساره بیات شاید در این نقش منفی بود اما خب یکسری از مواردش هم کپ خود ساره خانوم بود! حالا چیا؟ مثلا ساره بیات از اون دسته بانوانی هستش که تو پر قو بزرگ شده و به شدت مایه داره به همین جهت خوووب میتونست نقش یک خانوم بسیار پولدار رو بازی کنه! و یا اینکه ساره بیات کلا این مدلیه که انگار تو خودشه و غرور زیادی داره که این موضوع باعث شده تا این بازیگر دهه پنجاهی کاراکترشم باز به خوبی بتونه از آب دراره و ون مغرور بودنه رو به تصویر بکشه.

حالا از این ها که بگذریم ساره بیات از همونجایی که پولداره و دوست داره تا پولدارانه هم تیپ بزنه، معمولا استایل هایی نامتعارف درش دیده نمیشه اما در عوض بسیار علاقمند به کفشای پاشنه بلند و استایل های کلاسیک هستش. مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که در نوع خودش جذاب بود، البته با پاشنه هایی خیلی نازک و بلننند!

photo_2017-08-02_11-57-00

عاشقانه های ساره بیات که رهنما باس یاد بگیره!

ساره بیات یه یک سالی میشه که ازدواج کرده و در این مدت هم در ظاهر و هم در باطن تغییراتی داتشه که خب به وضوح مشخصه اما در این بین تصاویری که همراه با همسر که منتشر میکنه جالب و رمانتیک هستند و نشون میده این زوج همانند مثلا خانوم بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی نیستند که اهل عکسای اَجق وجق باشن بلکه باکلاس طور و شاعرانه عمل میکنن.

در ادامه تصویری که ساره بیات از همسرش در فضای خصوصی خانه شان منتشر کرد را مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

Untitled

ساره بیات و شوووهری که حسابی تِکوندش!

اگر از دنبال کنندگان ساره بیات بوده باشید قطعا میدونید که خانوم بازیگر تا پیش از ازدواجش همیشه با موهایی تیره و مشکی دیده میشد اما نزدیک به یک سالی میشودکه با علیرضا افکاری موزیسن ایرانی ازدواج کرده و جالبه که به جمع بلوند های خانوادش پیوست. در خانواده ساره بیات مادر، مادر بزرگ و خواهرش همگی بلوند هستند و ظاهرا علاقه زیادی به این روند دارند. ناگفته نمونه بیشتر خانواده خانوم بازیگر در خارج از کشور زندگی می کنند و خواهرش سروین بیات نیز با رضا قوچان نژاد فوتبالیست معروف ازدواج کرده است.

اینم بگیم که برخی از کاربران همچنان موی تیره ساره رو دوست داشتند و برخی هم به شوخی می گفتند تا ازدواج کردی رنگ کردی!!!

sarehbayat__1663089643

خورد و خوراک فاخر ساره بیات!

خب گفتیم که ساره بیات پولداره و اتفاقا برای ورود به بازیگری هم کلی مخالفت از سوی خانوادش به خصوص پدرش داتشه اما در نهایت و با مخفی کاری به خواستش و علاقش رسیده. ساره بیات یکسالی میشه که با آقای علیرضا افکاری ازدواج کرده و این زوج از آروم ترینا هستند اما ساره بیات گهگاهی عکس هایی از خونه و زندگی شان منتشر میکنه که نشون میده خانوم خانوما کمی تا قسمتی هم اهل فخرفروشیه.

چرا که چه دلیلی داره مثلا شما از نمای خونه عکس بزارید و یا مثلا از ظروف شیک و دسر خوشمزه و مایه داری که دارید استوری کنید! در ادامه مواردی که گفتیم را مشاهده می کنید.

Untitled (1)

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت. سروین بیات خواهر ساره بیات می باشد که با رضا قوچان نژاد ازواج کرده است.

آرایش+خوب

ساره بیات و رضا قوچان نژاد و بغل کردن هم!

در طی یک مصاحبه بعد از پیروزی تیم ملی ایران که با رضا قوچان نژاد و ساره بیات انجام شد، در پایان مصاحبه ساره بیات و رضا قوچان نژاد همدیگر را مانند محرم بغل کرده و عکس یادگاری گرفتن که این کار آنها با واکنش های زیادی همراه بود. ساره بیات بعد در جشن تولد ۳۸ سالگی خود در این مورد توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

در تاریخ ۱۴ مهر سال ۱۳۹۶  در مراسم اکران عمومی فیلم زرد که در سینما قدس و با حضور ساره بیات در حال برگزاری بود که پدر ساره بیات، رضا قوچان نژاد و سعید عزت الهی او را غافلگیر کردند و برایش جشن تولد ۳۸ سالگی گرفتند.

CAiNquUB5dZ

او در این مراسم غافلگیرانه دیگر قوچان نژاد را بغل نکرد و گفت فقط او تو تشکر می کنم. او گفت که رضا برای من مثل پدر، مثل برادر محرم است. او گفت که همه می گویند شوهر خواهر مثل برادر است اما به نظر من مثل پدر است چون خواهرت را که پاره تنت است به او می سپاری و فقط یک حس پدرانه است و نه برادرانه. رضا مثل پدر بالای سر خواهرم است و من او در عکسی که با هم گرفتیم واقعا احساس محرمیت به هم دارم و نه هیچ چیز دیگر!

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *