کلاف سردرگم خط حمله پرسپولیس

با بازگشت حامد پاکدل به تمرین گروهی و اضافه شدن عیسی آل کثیر به فهرست سرخ پوشان وضعیت در خط حمله این تیم بسیار جالب خواهد شد.

با بازگشت حامد پاکدل به تمرین گروهی و اضافه شدن عیسی آل کثیر به فهرست سرخ پوشان وضعیت در خط حمله این تیم بسیار جالب خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شفقنا، پرسپولیس در فصلی که گذشت نتوانست انتظارات را برآورده کند و عنوان قهرمانی را به استقلال داد.

یحیی گل محمدی به خوبی متوجه ضعف تیمش شد. او در خط حمله مشکلات جدی داشت و به همین خاطر شیخ دیاباته و لوکادیا در تابستان به پرسپولیس پیوستند.

لوکادیا در همان بازی های ابتدایی ارزش های خود را نشان داد و ثابت کرده است که چه بازیکن بزرگی است و اما دیاباته با بدشانسی مواجه شد البته او در دیدار برابر ملوان امیدوار کننده نشان داد و به نظر می رسد که به زودی به ترکیب اصلی اضافه خواهد شد.

مهدی عبدی و حامد پاکدل دو مهاجم دیگر پرسپولیس هستند که آنها هم آماده بازی هستند اما بسیار سخت است که با آمادگی دیاباته و لوکادیا فرصت بازی به آنها برسد. به این فهرست ۴ نفره باید عیسی آل کثیر را هم اضافه کرد که او هم به زودی می تواند در تمرین گروهی شرکت کند و برای تیمش به میدان رود.

وضعیت خط حمله پرسپولیس با بازگشت آل کثیر بسیار عجیب خواهد بود و با این شرایط به نظر می رسد که حداقل جدایی یک مهاجم از این تیم قطعی باشد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714912900 2020420

شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵

در این پست شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *