پیشگویی مهم از شیبااینو را جدی بگیرید!!

shiba inu

ماه ژوئن یک ماه پرنوسان برای دومین میم کوین مورد علاقه جامعه یعنی شیبا اینو shiba inu بود…

شایانیوز- ماه ژوئن یک ماه پرنوسان برای دومین میم کوین مورد علاقه جامعه یعنی شیبا اینو shiba inu بود. SHIB/USD ماه ژوئن را با زیان ۱۲ درصدی درست بالاتر از سطح ۰.۰۰۰۰۱۰ دلارب به پایان رساند. اما از زمانی که memecoin به قیمت ۰.۰۰۰۰۰۷ دلار سقوط کرد تقریباً ۴۰ درصد کاهش داشته است.به همین ترتیب، SHIB/USD نیز در یک مقطع زمانی با افزایش ماهانه حدود ۴ درصدی به سمت ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار افزایش یافت. طی چند روز گذشته، این ارز دیجیتال بین میانگین متحرک ۲۱ و ۵۰ روزه خود به ترتیب در ۰.۰۰۰۰۰۹۵ دلار و ۰.۰۰۰۰۱۰۵ دلار تثبیت شده است.

shibainu

SHIB/USD ماه گذشته در دو طرف منطقه حمایتی بلندمدت کمتر از محدوده ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار قرار داشت. این سطح (تقریباً) بالای محدوده معاملاتی شیبا اینو در تابستان ۲۰۲۱ بود.بررسی‌های فنی بلندمدت نشان می‌دهد که اگرچه فضایی برای یک رالی کوتاه‌مدت وجود دارد. از ابتدای سال ۲۰۲۲ شیبا در یک روند نزولی قفل شده است. و ازهمان زمان، SHIB/USD حدود ۷۰ درصد کاهش یافته است.

اگر در نهایت به سمت پایین ترین سطح تابستانه ۲۰۲۱ تا محدوده ۰.۰۰۰۰۰۵ دلار سقوط کند،یک سقوط ۸۵ درصدی در سال را نشان می دهد. اگر داده های آینده ایالات متحده (و جهانی) در این ماه نشان دهنده ترکیب سمی افزایش بیشتر فشارهای تورمی به همراه تضعیف بیشتر رشد باشد، در این صورت ممکن است ارز دیجیتال به وخامت ادامه دهد و شیبا اینو را به سمت این منطقه سوق دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715004459 2020833

راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران

در این پست راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *