پیش بینی و فاش حقایق قیمت دوج کوین!

پیش بینی قیمت Dogecoin. حقیقت سرمایه گذاری در DOGE؟

شایانیوز- قیمت Dogecoin تقریباً ۹۲٪ از ارزش خود را نسبت به بالاترین قیمت خود ازدست داده است و در حال حاضر در حال تثبیت است. شکست بالای خط روند نزولی می تواند منجر به حرکت انفجاری تا منطقه ۰.۰۸۹ دلار شود. با این حال، شکست سطح حمایت ۰.۰۴۷ دلار می تواند منجر به اصلاح شدید شود. قیمت Dogecoin تمام سودهای جمع آوری شده از سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ را خنثی کرده است. این چرخش عظیم در حالی رخ می دهد که بازارهای ارزهای دیجیتال در معرض فروشندگان و تغییرات در بازارهای مالی سنتی هستند. قیمت دوج کوین نقش متعادل کننده را ایفا می کند قیمت Dogecoin در ۷ مه ۲۰۲۱ در ۰.۷۳۳ دلار به بالاترین حد خود رسید و از آن زمان ۹۲ درصد سقوط کرد و در ۱۸ ژوئن به ۰.۰۴۹۱ دلار رسید.

از آن زمان، DOGE تجمیع خود را آغاز کرده است. در زیر مانع ۰.۰۸۹ دلاری قرار گرفته است، به سمتی معامله می‌کند که بالاترین قیمت‌های برابر را در این سطح تولید می‌کند. اتصال به مناطق پایین تر نزولی ۹۲ درصدی و خط روندی را توصیف می کند که مانع از خروج قیمت Dogecoin از روند نزولی خود در هر تلاش شده است. در طول ادغام فعلی، DOGE بین این خط روند و سطح حمایت ۰.۰۵۷ دلار فشرده می شود. ادامه این کاهش دامنه به زودی منجر به حرکت انفجاری در هر جهت خواهد شد.

تا زمانی که DOGE بتواند بالاتر از سطح پشتیبانی ۰.۰۴۷۱ دلار باقی بماند، رزولوشن احتمالا صعودی خواهد بود. در چنین حالتی، سرمایه‌گذاران می‌توانند ارز دیجیتال مانند دوج کوین را با تخفیف خریداری کنند، قبل از اینکه از خط روند نزولی فرار کند و بالاترین برابری فوق‌الذکر را که در ۰.۰۸۹ دلار تشکیل شده است را جابجا کند.

یک سناریوی خوش بینانه تر برای قیمت Dogecoin شامل آزمایش مجدد سطح مقاومت ۰.۱۰۹ دلار درحال شکل گیری است. سناریوی بد از DOGE این است که سرمایه گذاران باید در هنگام انباشت DOGE با احتیاط عمل کنند، زیرا شکست ساختار حمایتی منطقه ۰.۰۴۷۱ دلار احتمالاً باعث کاهش شدید فروش می شود و روند نزولی ایجاد شده را ادامه می دهد.

بین سه ماهه آخر سال ۲۰۲۰ و سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱، قیمت Dogecoin 24534 درصد افزایش یافت. در طول این دوره انفجاری و در عین حال سهموی، DOGE ناکارآمدی هایی را ایجاد کرد که به نام شکاف های ارزش منصفانه (FVG) شناخته می شوند، که مناطقی هستند که تعادل خریداران و فروشندگان به هم خورد.

اغلب، زمانی که دارایی ها در آن منطقه مبادله می شوند، این شکاف ها دوباره متعادل می شوند. بنابراین، شکست ۰.۰۴۷۱ دلار می‌تواند باعث کاهش ۴۲ درصدی برای آزمایش مجدد حد بالای FVG شود که از ۰.۰۲۶۷ دلار به ۰.۰۱۴۰ دلار افزایش می‌یابد. از سوی دیگر، اگر قیمت Dogecoin به حد پایین این عدم تعادل را نشان دهد، ضرر ۶۹ درصدی را به همراه خواهد داشت و احتمالاً در جایی که نزول آن محدود می شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *