وضعیت مبهم بیت کوین نشانگرچیست؟!

بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان، بیت کوین دوباره…

شایانیوز- بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان، بیت کوین روز پنجشنبه دوباره در یک روند نزولی قرار گرفت و به پایین ترین حد سه هفته اخیر به زیر ۱۹۰۰۰ دلار رسید.

در حالی که سرمایه گذاران برای آخرین گزارش شاخص قیمت اصلی (CPI)، برای اندازه گیری تورم آماده می شوند، قبل از تصمیم فدرال رزرو در ماه نوامبر در مورد افزایش نرخ بهره، قیمت بیت کوین سقوط کرد. ارز دیجیتال پیشرو به ازای هر CoinGecko در حدود ۱۸۷۱۸ دلار معامله می شود که در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲.۷ درصد کاهش یافته است. بیت کوین آخرین بار در ۲۲ سپتامبر در این سطوح معامله شد، قبل از اینکه شاهد حرکتی صعودی باشیم که هفته گذشته آن را به بالای ۲۰۴۰۰ دلار رساند. اقدام نزولی قیمت امروز همچنین باعث کاهش ۱۶.۵ درصدی بزرگترین ارز دیجیتال صنعت در ۳۰ روز گذشته و تا ۶۶ درصد از بالاترین رکورد تاریخی آن یعنی تقریباً ۶۹۰۰۰ دلار در نوامبر ۲۰۲۱ ثبت شده است.

علیرغم افت، ارز دیجیتال پیشرو بر اساس ارزش بازار همچنان کمترین آسیب را در بین بقیه توکن های اصلی امروزی دارد. اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴.۶ درصد از دست داده و با قیمت ۱۲۴۰ دلار معامله می شود. Cardano (ADA) در طول بازه زمانی ۹.۵ درصد سقوط کرد و پس از آن Solana (SOL) و XRP که به ترتیب ۷.۸ درصد و ۷.۲ درصد کاهش داشتند. شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده منتشر شد، و در حالی که تحلیلگران انتظار دارند در مبارزه فدرال رزرو با تورم پیشرفت هایی را نشان دهد، بعید است که برای جلوگیری از افزایش مجدد نرخ بهره بانک مرکزی در ماه آینده کافی باشد. 

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1716052597 2026817

نقد و بررسی بازی نقش آفرینی ناروتو (Naruto Online)

در این پست نقد و بررسی بازی نقش آفرینی ناروتو (Naruto Online) را در اختیارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *