چرا به فرم ساز آنلاین نیاز داریم؟

فرم ساز یک پلتفرم خاص است که اجازه ساخت انواع اقسام فرم ها، پرسشنامه ها، فرم های نظرسنجی و… را به کاربران خود می دهد.

امروزه با پیشرفت پلتفرم های آموزشی و همچنین تمایل مراکز مختلف برای انتقال دادن آموزش های خود به سطح فضای مجازی شاهد روی کار آمدن فرم ساز های آنلاین متعددی هستیم. قطعا شما نیز متوجه شده اید که در حال حاضر، دانشگاه ها و مدارس نیمی از آزمون های خود را به صورت آنلاین برگزار می کنند. برگزاری آزمون ها به صورت آنلاین مزایای بسیاری به دنبال خواهد داشت و مهمترین آنها را می توان به: کاهش هزینه های آزمون، دقیق بودن پاسخ سوالات، پایین آمدن مدت زمان تصحیح و… اشاره کرد. اما برگزاری آزمون ها شرایط و ضوابط خاص خود را دارند و آیا می توانید فرم هایی را به صورت آنلاین طراحی کنید که تمامی این شرایط و ضوابط را در بر گیرند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: چنانچه فرم ساز آنلاین حرفه ای را برای انجام امورات ساخت فرم انتخاب کرده باشید هیچ گونه نگرانی از بابت ساخت فرم های مختلف نخواهید داشت. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه کرده ایم:

01

مفهوم فرم چیست؟

احتمالا تابحال فرم های بسیاری را پر کرده اید اما با مفهوم آن آشنا نیستید. آزمون های مدارس و دانشگاه ها، فیش های بانکی، فرم های استخدام، فرم های درخواست، فرم نظرسنجی، پرسشنامه و… از جمله کاربردی ترین انواع فرم ها هستند. این فرم ها تا چندی پیش تنها به صورت کاغذی چاپ می شدند و باید هزینه های گزافی را صرف چاپ آن می کردیم. فرم در واقع، ابزاری است که از آن به منظور ذخیره اطلاعات مهم و همچنین دسترسی سریع به آن ساخته شده است. پرسشنامه ها که از کاربرد متعددی برخوردار هستند، دارای فیلد مربوط به سوالات و یک فیلد دوم برای پاسخ های کاربران هستند. توجه داشته باشید که فرم را می توان با استفاده از علم برنامه نویسی نیز تهیه کرد اما به دلیل دشواری های این روش، می توانید از فرم ساز آنلاین استفاده کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین فرم ها را برای خودتان طراحی کنید.

فرم ساز آنلاین

فرم ها کاربرد های متعددی دارند و از این رو مدیران وب سایت باید به فکر آشنایی با روش های ساخت فرم باشند. به دلیل دشواری های روش برنامه نویسی و کد نویسی فرم، برنامه فرم ساز آنلاین بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و با کمک آن می توانید بدون اتلاف وقت و صرف هزینه، بهترین فرم ها را برای خود تهیه کنید. فرم ساز یک پلتفرم خاص است که اجازه ساخت انواع اقسام فرم ها، پرسشنامه ها، فرم های نظرسنجی و… را به کاربران خود می دهد. با کمک فرم ساز آنلاین می توانید انواع مختلفی از قالب ها را مورد استفاده قرار دهید. ابزارها و امکانات متعددی در فرم سازها در اختیار کاربران قرار می گیرد به گونه ای که می توان آن را تنها به عنوان فرم ساز آنلاین نیز نام برد. با اینکه علم کد نویسی دنیای پهناور تری در فضای مجازی دارد اما فرم ساز آنلاین نیز می تواند نیازهای شما را پاسخگو باشد. با کمک فرم ساز آنلاین امکان ساخت پیچیده ترین فرم ها نیز وجود دارد.

02

ساخت فرم های ساده تا پیچیده

فرم ها انواع بسیار متنوعی دارند به گونه ای که برخی از آنها تنها به صورت متنی نوشته شده اند و برخی دیگر دارای جداول، قالب، حاشیه و… هستند. صاحبان کسب و کار به منظور جلب رضایت مشتریان و همچنین حرکت به سمت نقطه اوج، باید هر چند وقت یکبار، از فرم های نظرسنجی و پرسشنامه استفاده کنند. کمک گرفتن از این روش روند افزایش محبوبیت شما را سرعت بخشیده و باعث دیده شدن روزافزون کسب و کارتان خواهد شد. اما آیا می توان کلیه فرم ها را با یکدیگر یکسان دانست؟ هریک از انواع فرم ها با توجه به سلیقه کاربر تنظیم می شوند. از این رو می توانید ساده ترین و پیچیده ترین فرم ها را با کمک ایپول طراحی کنید. با کمک گرفتن از ایپول، خواهید توانست بهترین فرم ها را تهیه کرده و پس از انتشار، نتایج نهایی را تجزیه و تحلیل کنید.

پرسشنامه آنلاین

پرسشنامه از دیرباز تاکنون وجود داشته و افراد از طریق این پرسشنامه ها می توانند با شرکت یا سازمان هدف، تعامل داشته باشند. تا چندی پیش این پرسشنامه ها به صورت کاغذی چاپ و به دست افراد مختلف می رسیدند. در این صورت پخش و جمع آوری پرسشنامه مشکلی بود که فکر بسیاری را به خود مشغول می کرد. اما آیا هم اکنون نیز با این مشکلات مواجه هستیم؟ در حال حاضر، پرسشنامه آنلاین نیز به صورت آنلاین تنظیم می شوند. برای پرسشنامه ها نیز معمولا قوانین خاصی وضع می شود تا کاربران قبل از جواب دادن به سوال اول، امکان مشاهده سوالات بعدی را نداشته باشند. توجه داشته باشید که برگزار کننده پرسشنامه خواهد توانست در هر زمانی، به اطلاعات ثبت شده توسط کاربران دسترسی داشته باشد. از این رو باعث صرفه جویی چشمگیری در وقت خواهد شد. علاوه بر این مورد، دیگر نیازی به صرف هزینه های گزاف برای چاپ و نشر پرسشنامه های کاغذی نیستیم. پاسخ پرسشنامه ها را نیز می توانید به سهولت در یک فایل ذخیره سازی کنید.

03

بهترین فرم ساز آنلاین

انتخاب بهترین آزمون ساز آنلاین فکر بسیاری را نسبت به خود درگیر کرده است. با اینکه فرم سازهای آنلاین بسیاری در سطح فضای مجازی فعالیت می کنند اما چگونه می توان یکی از آنها را برای انجام امورات خود انتخاب کرد؟ هرکدام از این فرم ساز ها ویژگی های متفاوتی با یکدیگر دارند و طبق نیاز خود خواهید توانست یکی از آنها را انتخاب کنید. داشتن امکانات مختلف، ارائه خدمات عالی، سرعت بالا و… از جمله ویژگی های بهترین فرم ساز آنلاین هستند. ایپول با توجه به سابقه چندین ساله ای که در این زمینه دارد توانایی ارائه بهترین خدمات را به مشتریان خود خواهد داشت. یکی از مهمترین ویژگی های ایپول، رایگان بودن خدمات طراحی فرم است به گونه ای که می توانید به صورت کاملا رایگان، از فرم های پیش ساخته ایپول استفاده کرده و یا فرم مورد نظر را طراحی کنید. امکان ساخت پیشرفته ترین و حرفه ای ترین فرم های مورد نیازتان در کمترین زمان ممکن نیز با کمک ایپول وجود دارد.

برگرفته از وب سایت https://epoll.pro/

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714396297 2017083

معرفی تویوتا لندکروزر پرادو J۲۵۰ مدل ۲۰۲۴ + مشخصات فنی و قیمت

در این پست معرفی تویوتا لندکروزر پرادو J۲۵۰ مدل ۲۰۲۴ + مشخصات فنی و قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *