چند ترفند آرایشی برای پوشاندن کک و مک صورت؛ پوستی درخشان و شاداب داشته باشید

بعضی خانوم ها به طور وراثتی دارای کک و مک هایی هستند که بابت آن ها احساس نارضایتی میکنند، اما با ترفند آرایشی می توانند آنها را کاور کنید.

شایانیوز- فراموش نکنید که فارغ از اینکه چقدر زیبا هستید، پوست شما می تواند در وهله اول نظرات را تغییر دهد. درست است که هر چیزی حتی گاهی نواقص نیز زیبایی خود را دارند، اما اگر شما لک هایی روی صورت خود دارید که دوستشان ندارید، می توانید با استفاده از راه های پوشاندن جای لک صورت، آن ها را محو کنید. اولین قدم برای انجام آرایش آماده سازی پوست است، فرقی نمی کند که یک میکاپ کامل انجام می دهید یا یک آرایش مختصر در نهایت این پوست شما است که شما را زیبا تر و یا نامرتب نشان خواهد داد. در کل می توان گفت شما زمانی زیبا به نظر می رسید که پوست شما در بهترین حالت ممکن باشد، در نتیجه قبل از اینکه به کشیدن خط چشم مشغول شوید ابتدا آرایش پوست را انجام دهید. حال شاید برایتان سوال پیش بیاد که این آماده سازی برای افرادی که پوست های دارای کک و مک دارند چگونه است؟ در جواب باید بگوییم که پوشاندن کک و مک های صورت نیازمند چند ترفند آرایشی است که در ادامه این مقاله اگر همراه ما باشید با آن ها آشنا خواهید شد.

البته حتما شنیده اید که پیشگیری بهتر از درمان است؛ پس شایانیوز به شما توصیه می کند قبل از اینکه دچار این مشکلات و ناچار به استفاده از کرم های ضد لک شوید به روتین سلامت پوست خود اهمیت دهید تا از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری کرده باشید.

پوشاندن کک و مک

پوشاندن کک و مک

پرایمر و کانسیلر بزنید؛ صورتی بی نقص داشته باشید

به عنوان زیرساز همیشه سعی کنید از پرایمر هایی استفاده کنید که سبک و بدون چربی هستند زیرا در این حالت شما ظاهر مناسب تری خواهید داشت. برای زیرسازی پوست ابتدا باید پرایمر مورد نظر را روی پوست بزنید و با ماساژ دست باعث جذب آن شوید. در ادامه وقتی از جذب پرایمر اطمینان حاصل کردید باید از کانسیلر برای پوشاندن کک و مک های صورت استفاده نمایید، برای این کار بر روی قسمت های دارای لک کانسیلر بزنید و آن را با پد مخصوص محو نمایید. فراموش نکنید که کانسیلری که برای زیر سایز استفاده می کنید باید هم رنگ و هم تناژ وست طبیعی شما باشد.

پوشاندن کک و مک

پوشاندن کک و مک

کرم پودر مخصوص پوست خود را انتخاب کنید

اینکه بطور کلی پوست شما چه ویژگی هایی دارد، مساله ‌ای هست که می تواند به شما در انتخاب نوع کرم پودر و یا اینکه از چه کرم پودر یا کانسیلری باید برای پوشش لک های صورت یا چین و چروک ها استفاده کنید کمک کند. در نتیجه بهتر است که بدانید اگر پوستی چرب و مستعد اکنه دارید بهتر است که از کم پودرهای فاقد چربی استفاده نمایید و یا اگر پوستی خشک دارید بهتر است که از کرم پودرهای مخصوص پوست های خشک استفاده کنید تا پوستی متعادل تر و لطیف تر داشته باشید. در این مرحله بعد از انتخاب کرم پودر مناسب با پد مخصوص کل صوت خود را کرم بزنید تا یکدست شود.

پوشاندن کک و مک

پوشاندن کک و مک

در مرحله آخر از پنکیک و یا پودر ثابت کننده استفاده کنید

پس از اعمال کرم پودر، چند دقیقه صبر کنید تا فوندانسیون روی پوست شما ثابت شود. سپس به کمک پودرهای فیکساتور، کرم های پایه ای که به صورت خود زده اید را فیکس کنید. با این کار اطمینان خواهید داشت که لک های روی صورت از زیر کرم ها نمایان نخواهند شد. برای این کا بهتر است از براش های مخصوص و یا پودرهای مناسب با نوع پوست خود استفاده نمایید تا نتیجه مطلوب تری را از آرایش پوست خود بگیرید.

پوشاندن کک و مک

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714487796 2017892

ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟

در این پست ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟ را در اختیارتان قرار داده ایم. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *