تیتر خبرها

ژست کجکیِ الناز شاکردوست با مانتو شیشه ای که اونورش عیانه؛ آق داداشش غول چراغ جادوئه!

الناز شاکردوست بازیگر محبوب که این روزا با استایلای خفنش اینستا رو ترکونده، چند وقت پیش از تیپ شیشه ای و عجیبش رونمایی و همه رو شوک کرد!

شایانیوز- الناز شاکردوست بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در فیلم پرطرفدار “مجردها” تونست طرفداران بی شماری واسه خودش دست و پا کنه. الناز شاکردوست همواره به دلیل برخورداری از چهره و وَجنات ژینگول مورد استقبال مردم قرار گرفته و با هر استایل خفن تبدیل میشه به یه مدل تموم عیار که دیگه همه مدلای اروپایی رو میذاره تو جیب بغلش. الناز شاکردوست با وجود اینکه یه بازیگر بی بروبرگرد حرفه ای به حساب میاد و تو این مدت در همه مراسم های اکران دیده شده، اما هرگز از نحوه تیپ زدنای خفنش غافل نمیشه و یه سبک استایل فوق العاده ای واسه خودش ساخته که بیا و ببین!

الناز خانوم چند وقت پیش عکسی از تیپ جدیدش منتشر کرده که میشه گفت در نگاه اول اگه این عکسو ببینین اصلا متوجه نمیشین چی به چیه بس که اَجق وجق به نظر میاد. ولی رنگ صورتی و جذابی که داره کمی از اون ماهیتی که به نظر میاد کم کرده و حسابی خفن مَفن شده. در این میون مانتو توری و تو چشم خانوم که رسما عین شیشه میشه اونطرفش رو دید، در کنار شلوار طرحدار عجیب غربیش ترکیبی ساخته که واقعا آدمو از دیدنش شوک میکنه!

t

فاز و فوز لاکچریِ الناز شاکردوست که خوشتیپا رو دورش جمع کرده!

شاید تابحال واستون این سوال پیش اومده که چرا امسال الناز شاکردوست هنوز ازدواج نکردن و با وجود اینکه زیبا و حسابی هم موفق هستن ولی چنین اتفاقی واسشون نمیفته؟!

خب این یک مسئله ایه که نمیشه قطعی راجع بهش نظر داد ولی آنچه به چشم میاد اینه که خانوم خانوما علاقه زیادی داره با دست پس بزنه و با پا پیش بکشه و یه جاهایی حسابی با هوتن شکیبا ریلکس و خوبه، ولی یه جایی که کسی مثل بهرام رادان حضور داره دیگه جایی واسه هوتی خان باقی نمیمونه. واسه همین هم تو مراسم اکران اَبلق که با طرفداری بسیاری از مردم روبه رو شد، ژستای عجیب و غریب الناز خانوم حسابی همه رو شوکید!

vv

q

w

خانواده اعیونی الناز شاکردوست که رو اَبرا سیر میکنن!

الناز شاکردوست تا مدت ها درباره خانواده اش توضیحات خاصی نمیداد و میشه گفت کلا دوست نداره خودش رو خیلی درگیر حاشیه و این حرفا کنه. اما از اونجایی که بسیاری از سلبریتیا این روزا دارن با خفن بازیاشون کل فضای مجازی رو پر میکنن و غوغایی به راه انداختن، جدیدا الناز خانوم رو هم کشوندن به همین راه.

خانوم خانوما دیگه به جایی رسیده که فقط سعی داره خفن بودن خودشو خواهر برادرش رو به رخ بکشه و حتی واسه مراسم اکران هم از اونا میخواد همراهیش کنن. حتی چند وقت پیش که تولد آق داداشش بود، حسابی واسش سنگ تموم گذاشته بود و رفته بودن تو آسمون واسش کلیپ پر کنن!

j

میگی الناز شاکردوست ساده و شیکوله… بیا تا بِگمت چقد پول رفته بالا سادگیش!

الناز شاکردوست در ایام اخیر تو کمتر فیلم موفقیه که دیده نشه و اولین تجربه کاریش با نرگس آبیار تو سریال “شبی که ماه کامل شد” باعث شد که حسابی این ترکیب بازیگر و کارگردان به دل همه بشینه.

همین موضوع مسبب همکاری های بعدی این بازیگر با خانوم کارگردان شد و حالا باعث شده تو یک ماه نزدیک به سه مراسم اکران رو شرکت کنه و نکته جالبی که نظر همه رو به سمت خودش جلب کرده، تنوع تیپ و استایل الناز خانومه که روز به روز متفاوت تر از قبل میشه و همه رو متعجب میکنه! تریپای خانوم خانوما شاید ساده به نظر بیاد ولی در عین ناباوری کلی پول بالاشون رفته که در ادامه به شما ثابت خواهیم کرد.

ddd

edd

jj

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *