کتانه افشاری نژاد مامی عباس چه فیسو سفید کرد بعد تالاپ آرایش؛ جیرانیا چه بلا تشریف دارن

کتانه افشار نژاد بازیگر نقش خدیجه مادر عباس میرزا در جیران می باشد که ساده به نظر میاد و کم حاشیه، اما در اصل اینستاگرامش از شاخای روزگاره!

شایانیوز- این روز دیگه بازیگرامون به چند دسته تقسیم شدن! یکی اونهایی که به روال عادی و قبلیشون دارن ادامه میدن و میرن جلو بدون هیچ واکنشی به هیچ طرف از مسائل کشور، دسته دوم اونهایی هستند که زدن تو کار کشف حجاب و پشت بند هم دارن روسریارو از سر میکَنن و کلا بیخیال بازیگری تو ایران میشن که خب اینم چندان جالب نیست! اما سومی ها اونایین که معلوم نیست کدوم وری هستند! مثلا خانومی میاد و بیخیال حجاب میشه و از طرفی هم به کارش تو این عرصه ادامه میده این چهره ها واقعا عجیبن! به طور مثال کتانه افشاریی نژاد بازیگر شهرت یافته ایرانیه که اتفاقا این روز ها در سریال شبکه خانگی “جیران” نیز دیده میشه و کاراکتر خدیجه مادر عباس میرزا رو ایفا میکنه. کتانه افشاری نژاد در صفحه اینستاگرام خود چندان جالب پست و استوری نمیذاره و برخلاف اونچه که در کار ازش دیده میشه و فکر میکنید خانومی ساده دله، در واقع خیلی هم شیطونه که جنب و جوش زیادی داره. اما بهتره ابتدا با این بازیگر جذاب یعنی کتانه افشاری نژاد با تصویری که از وی در اکران جیران گرفته شده بود آشنا بشین تا ادامه ماجرا.

jeyran-serial-photokade-com-7

وقتی کتانه افشاری نژاد آرایش نمیکنه بلکه با چسب لوازمو میچسبونه چفت فیسش!

همونطور که در تصویر بالا دیده شد خانوم بازیگر کتانه بانو به شدت اهل آرایش غلیظ هستن و تا جایی که فیسشون جا داره لوازم آرایش رو با چسب یک دو سه میچسبونن به بند بند چهرشون. کتانه افشاری نژاد از دهه پنجاهی های سینماست که در اوایل این دهه متولد شده و سن و سالی میانسال طوری داره اما با این حال با میکاپی که انجام میده چیزی حدود ده سال از سنش کم میکنه و دنده عقب میگیره!

البته که خانوم خانوما گاهی هم دست به میکاپ های عجیب میزنن و با چهره ای که چندان طبیعی به نظر نمیاد سوژه ای برای کاربران میشن! این روزا دیگه میکاپ میون خانومای بازیگر اونقدری زیاد شده که اصلا و ابدا نمیشه گفت چرا نچرال نیستن، تنها میشه اظهار نظر داشت در رابطه با اینکه چرا انقدر اجق وجق آرایش میکنن!

unknown_28753377_562255840840438_5049212103487913984_n

وقتی جیران با شیطونیاش مخاطب رو مینشونه پای خودش! بابا زرررنگ

سریال جیران این روزا حسابی داره میترکونه که البته این برمیگرده به چند گزینه! یکی اینکه داستان در رابطه با حرمسرای یکی از شاهان پر حاشیه و پررر زن ایرانیه؛ دوم اینکه بازیگرا حسابی خوشگل کرده و جَوون و پر آرایشن که این خودش کلی میتونه جذاب کنه کار رو؛ بعدی اینکه صحنه و لفظ های اروتیک و جنسی شدیدا رو سریال تاثیر میذاره که جیران کلی این مدلی داره. مثلا تو این چند قسمت آخری نقره خاتون و روشن کلی با هم لاو تو لاو بودن که نشون داد جیرانو نمیشه با خونواده دید.

katane-afshari-03

ماجرای نقره و روشن البته قبل از این قسمت هم حوادث جالبی رو پدیدآورد اونجایی که فردای روزی که نقره با روشن رابطه عاشقانه برقرار می کنه دیدم که اون رو جلوی صدراعظم و پسرش کاظم می کشه! در واقع نقره خاتون شب قبل از زیر زبون روشن می کشه که اون داشته برای کفایت خاتون کار می کرده و یه جورایی صدراعظم رو دور می زده و بعد از اینکه این ماجرا ها رو به گوش صدراعظم می رسونه روشن آقا رو هم خاموش می کنند! البته دیالوگ نقره نزد جناب صدراعظم هم در نوع خودش جالبه چرا که وقتی ازش می پرسن چرا همون شب قبل تکلیف روشن رو یکسره نکردی میگه که می خواستم ناکام از دنیا نره!

اما کمی بیشتر با کتانه افشاری نژاد

کتانه افشاریی نژاد، در سال ۱۳۵۲ متولد شد. وی اولین تجربه بازیگری را در سال ۱۳۷۰ با سریال رستاک آغاز کرد. جدیدترین کار تلوزیونی وی سریال گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی در نقش مادر ترنج ایفای نقش نمود. کتانه افشاریی نژاد علاوه بر بازیگری گویندگی در رادیو وتلوزیون را نیز انجام میدهد، و هم اکنون فعالیت بیشتری در تئاتر دارد. 

وی فارغ التحصیل بازیگری در مقطع کارشناسی از دانشگاه تهران میباشد. فعالیت هنری خود را در آموزشگاه آزاد ، که با مدیریت امین تارخ بود شروع کرد و از این آموزشگاه فارغ التحصیل شد. وی همچنین فارغ التحصیل کارگردانی و فیلم سازی از انجمن سینمای جوانان میباشد.

Biography-of-Kataneh-Afshari-Nejad-5



منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *