کُری مدافع مس برای پرسپولیسی ها

مدافع تیم مس رفسنجان تأکید کرد آنها در بازی با پرسپولیس تیم دست و پا بسته‌ای نخواهند بود.

شاهین توکلی رباره برتری یک بر صفر تیمش برابر تراکتور تبریز اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی داریم، ولی اعضای کادر فنی به خوبی تیم حریف را برای ما آنالیز کرده بودند. ما در مجموع فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و مستحق گرفتن سه امتیاز بودیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ وی در مورد گل سه امتیازی‌اش در این بازی تصریح کرد: خوشحالم که در برد تیمم نقش داشتم، ولی این گل زحمت همه بچه‌ها بود. در تمرینات همیشه روی ضربات ایستگاهی کار می‌کنیم و پاسور خوبی مثل محسن آذرباد هم در تیم ما حضور دارد که سعی می‌کنیم از پاس‌های او به بهترین شکل استفاده کنیم.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان راجع به اینکه چرا مسی‌ها در بازی‌های امسال زیاد مساوی داشته‌اند، یادآور شد: ما در چند بازی واقعاً بدشانسی آوردیم و باید برنده می‌شدیم که البته به حق‌مان نرسیدیم. اگر بدشانس نبودیم چه بسا که در جایگاه بهتری قرار می‌گرفتیم، ولی در مجموع تیم خوبی داریم و نگران آینده هم نیستیم.

توکلی با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر گفت: پرسپولیس تیم پرقدرتی است و نیازی به تعریف من ندارد. آنها هر سال مدعی جدی قهرمانی هستند و با توجه به اینکه در دو بازی قبلی فقط یک امتیاز گرفتند، در بازی روز پنجشنبه دنبال برد هستند تا از کورس قهرمانی عقب نمانند. ما هم تیم خوبی داریم و مقابل پرسپولیس تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. تمام هدف‌مان این است که در ورزشگاه آزادی امتیاز بگیریم.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2024517

الگوریتم SHA-256  | آکادمی روبلکس  فارسی

در این پست الگوریتم SHA-256  | آکادمی روبلکس  فارسی را در اختیارتان قرار داده ایم. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *