تیتر خبرها

گوهر خیراندیش جلو دخترش تریپ زد پَر پَر ریزون؛ یه طاقه روسری کشید دورش مثلا شده لباس!

گوهر خیراندیش بازیگر پیشکسوت ایرانی که این روزا اونور آب به سر میبره با انتشار استایل های عجیبش مورد توجه قرار گرفت.

شایانیوز- گوهر خیراندیش کلا از این مدل خانومای بازیگره که اصلا کاری به کسی نداره و هررر کاری که عشقش بکشه انجام میده! حالا چرا و چطور؟ مثلا این سبکیه که هر کی کشف حجاب داشته باشه ممنوع التصویرش می کنن و یا حداقل تذکری چیزی بهش داده میشه که در نهایت صداش تو فضای مجازی در میاد و همه میفهمن! اما گوهر خیراندیش در گذشته و همین سال گذشت به راااحتیه تمام کلا کشف حجاب کرد اما جالبه که بعدش دوباره اومد ایران و به ادامه کارش پرداخت! گوهر بانو این حرکت رو زمانی زد که هیچکس جرئتی برای کشف حجاب در ایران و حتی خارج از ایران نداشت چرا که باهاش برخورد میشد! گوهر خیراندیش حالا که خیلی از خانومای بازیگر در حال برداشت روسری هستند بیخیال شده و تصویری اینچنینی ازش دیده نمیشه چرا که احتمالا فکر میکنه اگه الان دست به این اقدان بزنه اسمش کشف حجاب شده در میره و ممکنه براش دیگه دردسر بشه!!

Untitled

وقتی گوهر خیراندیش نشون میده جذب فالوور به سن و پروتز نیست! چه میتازووونه!

گوهر خیراندیش سن و سالی کمی نداره و از بانوان دهه سی هستش که اوایل این دهه نیز به دنیا اومده. اما خانوم خانوما با وجود این میزان از سن، روحیه ای به شدت شاد و شنگول داره که خب میشه گفت میون بازیگرای سن بالا واقعا پر انرژیه و خفففن!

گوهر خیراندیش در اینستاگرام نیز فعالیت بسیاری دارد در حدی که از خیلی بازیگرای جَوون و نوپا هم بیشتر توانش رو داره که اکتیو باشه و بترکونه! جالب اینجات که گوهر بانو اصلا هم این مدلی نیست که یه پست بزاره و بره تا سال بعد، بلکه مثل آب خوردن تولید محتوا میکنه و تا به اینجا هم تونسته نزدیک به ۱.۵ میلیون دنبال کننده داشته باشه که خب نشون میده جذب فالوور اصلا و ابدا به زیادی خوشگلی و پروتزی بودن و سن و ساله کم نیست! 

استایل های برآمده از آمریکا رفتن گوهر خیراندیش!

داشتن یک باطن شاد قطعا ظاهری شاد هم طلب میکنه و همونطور که در ویدیو بالایی مشاهده کردین گوهر خیراندیش صبر و حوصله خوبی هم برای نشون دادن خودش داره که خب شاید هر بازیگری حال و حوصله لحظه به لحظه گزارش دادن در اینستاگرام رو نداشته باشه اما گوهر بانو این سبکیه زندگیش!

گوهر خیراندیش همونطور که گفتیم ظاهری جینگول مستون داره که خب این تفکر هم برآمده از آمریکا رفتن های بسیار خانوم بازیگر هستش و هم اینکه میخواد جلب توجه خوبی داشته باشه که البته به هدفش هم رسیده و میشه گفت بین هم سناش پرحاشیه ترین بازیگر زن هستش! مثلا در ادامه استایل این بازیگر خوش رو و باحال کشورمون رو در مراسم سینمایی مشاهده می کنید که همراه با دخترش حضور پیدا کرده اما از دخترش هم شنگول تر لباس پوشیده!

گوهر خیراندیش برخلاف همه میره و میرسه به این ظواهر!

قطع به یقین شما هم از استایلی که دیدین خوشتون نیومد و بهتره بگیم خیلیا هستند که از تریپای جدید گوهر خیراندیش خوششون نمیاد و پسندشون نیست اما موضوع اینجاست که لباس پوشیدن کاملا یه موضوع سلیقه ای هستش و حتی دو خواهر هم نمیتونن شبیه به هم فکر کنن چه برسه به آدمای مختلف! اما موضوع دیگری هم  وجود داره و اول اینکه گوهر بانو ابتدا باید به سن و سال خود نگاهی می انداختن و سپس به جایگاهی که دارند و همه ایشون رو هنرمندی پیشکسوت می بینن!! اما انگاری هیچکس از این دو برای گوهر خیراندیش مهم نبوده و مفهومی که ما برای خود ساخته ایم رو ایشون تو ذهنشون ندارن!!

ac-image-sw1570018221JF

کمی بیشتر با گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش در ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان فعالیت وی با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت که حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام های امید، آزاده و آناهیتا بود.

Untitled (1)

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *