دلیل پشتیبانی از رقیب شیبااینو، لونا؟!

بایننس پشتیبانی از توکن های Terra Classic را گسترش داد و USTC را به عنوان دارایی قابل استقراض در پلتفرم وام خود اضافه کرد؟

شایانیوز- بایننس شروع به افزایش پشتیبانی از توکن های کلاسیک Terra کرده است. بایننس، بزرگترین پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال جهان، امروز اعلام کرد که Terra UST Classic (USTC) را به عنوان دارایی قابل استقراض در وام های رمزنگاری بایننس اضافه کرده است. این صرافی امروز در اطلاعیه ای اعلام کرد و گفت که USTC به لیست ارزهای رمزنگاری شده می پیوندد که کاربران آن می توانند وام یا قرض بگیرند، صرافی گفت: «Binance USTC را به عنوان یک دارایی قابل استقراض جدید در پلت فرم Binance Loans اضافه کرده است.

حجم معاملات ۲۴ ساعته بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان در حال حاضر طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال را به عنوان دارایی قابل استقراض در این پلتفرم پشتیبانی می کند. برخی از رمزارزهای موجود در لیست شامل بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، بایننس کوین (BNB)، BUSD و ApeCoin (APE) هستند. شایان ذکر است که قبل از اینکه کاربران بتوانند از USTC وام بگیرند، باید وثیقه را در هر یک از دارایی های رمزنگاری که به عنوان دارایی وثیقه پشتیبانی می شوند، ارائه دهند. پلت فرم بایننس کریپتو وام دارای گزینه هایی مانند نرخ بهره، حداکثر محدودیت های قابل وام بر اساس شرایط بازار و غیره است.

این اعلامیه در میان اعضای جامعه کلاسیک Terra گسترده خواهد بود. با اضافه شدن USTC به عنوان یک دارایی قابل استقراض در پلتفرم بایننس کریپتو وام، بسیاری از کاربران می توانند به ارز دیجیتال دسترسی داشته باشند و از آن برای اهداف معاملاتی نقطه ای و حاشیه ای استفاده کنند. اخیراً، جامعه Terra classic مشتاق دریافت هرگونه خبری بوده است که بتواند پذیرش توکن‌های Terra Classic را تقویت کند. آخرین اعلامیه گامی در مسیر درست است.

بایننس از زمان فروپاشی پروژه Terra classic حامی بزرگ آن بوده است. این صرافی به روش‌های مختلف از توکن‌های کلاسیک Terra – USTC و Luna Classic (LUNC) پشتیبانی می‌کند. همانطور که توسط TheCryptoBasic گزارش شده است، بایننس گفته است که مکانیزمی را برای کمک به کاهش هزینه‌ها برای فعالیت‌های معاملاتی نقطه‌ای و حاشیه LUNC اجرا خواهد کرد. بایننس تاکنون به قول خود عمل کرده است، زیرا صرافی موفق به سوزاندن بیش از ۸.۵ میلیارد توکن LUNC شده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715250345 1788651

نماهنگ روز دختر + متن سرود و دانلود ویدئو ولادت حضرت معصومه (ع)

در این پست نماهنگ روز دختر + متن سرود و دانلود ویدئو ولادت حضرت معصومه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *