پرسپولیس سه امتیاز را مدیون این بازیکن است!

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس هر چه به بازی های جام‌جهانی قطر نزدیک‌تر می‌شود بیش از گذشته آمادگی خود را به رخ می‌کشد.

با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت اکنون مرتضی پورعلی‌گنجی به مهره‌ای قابل اتکا در قلب دفاعی سرخپوشان تبدیل شده است تا نشان دهد چرا هواداران این تیم بابت این انتقال سرمست شده بودند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه پورعلی‌گنجی که بعد از درخشش در نفت تهران ترجیح داد فوتبال خود را خارج از ایران دنبال کند، در بازگشت دوباره پیراهن پرسپولیس را به تن کرده تا جایگاه خود در تیم ملی را نیز در آستانه تورنمنت مهم جام‌جهانی قطر پس بگیرد. او که سه بازی ابتدایی پرسپولیس را به دلیل عدم صدور کارت بازی از دست داد، خیلی زود به جایگاه فیکس در ترکیب سرخپوشان دست یافته و طی دیدارهای اخیر با نمایشی بی‌نقص، به مهره‌ای ویژه در ترکیب تیم تبدیل شده است.

پورعلی‌گنجی در بازی با مس رفسنجان نیز به خوبی ماموریتش را برای موفقیت سرخپوشان به نتیجه رساند و در شرایطی که محمد ربیعی با لوسیانو پریرا در ابتدای بازی و در ادامه اضافه کردن گادوین منشا به دنبال راهی به دروازه پرسپولیس بود، توانست برنامه‌های حریف را بهم بزند و چه در کورس‌های زمینی و هوایی به سد محکمی برابر حریف تبدیل شد. مهم‌ترین صحنه بازی اما در ثانیه‌های پایانی بود و زمان حملات پردامنه حریف برای جبران نتیجه بود که در محوطه جریمه با دفع توپ مرتضی پورعلی گنجی همراه شد و دروازه بیرانوند بعد از واکنش دیدنی‌اش همچنان بسته نگه داشته شد.

پورعلی‌گنجی طی دو بازی باقی مانده تا اردوی نهایی تیم ملی پیش از جام‌جهانی قطر نیز امیدوار است با حفظ روند کنونی و آمادگی بالای خود در نهایت جایگاه ویژه‌ای در ذهن کارلوس کی‌روش برای خود شکل دهد و باید دید قادر خواهد بود یکی از پست‌های مهم ترکیب تیم ملی را از آن خود کند یا خیر.

3dqqmi43

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715169637 2018244

ولادت حضرت معصومه ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک روز دختر

در این پست ولادت حضرت معصومه ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک روز دختر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *